نمایش «یه لحظه » با کارگردانی حامد نساجی بخارایی در بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به اجرای میدانی میرود.

بخارایی کارگردان تئاتر« یه لحظه» در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛با اشاره به هنرمند بودن شخصیت اصلی داستان گفت: هنرمند بودن تنها یک نماد است و به کل جامعه تعمیم داده می شود، چرا که در شرایط حساس و بد اقتصادی همه اقشار جامعه با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کنند.

وی ادامه داد: شخصیت داستان ما خواب 2 شهر را می بیند که یکی از آنها در صلح و آرامش است و دیگری درگیر آشوب و مشکلات فراوان. با این اجرا انتظار داریم مخاطب یک سوال کلیدی در ذهنش به وجود آید که این شخص کدام یک از شهرها را برای زندگی انتخاب میکند؟! و این در حالی است که هیچکدام از شهرها بد نیست و مردم هر دو شهر با هم در ارتباط هستند.

کارگردان تئاتر« یه لحظه» با اشاره به عدم ارتباط صمیمی میان مردم افزود: تصویر پایانی ما در این اجرای که 3 بازیگر دارد، غرق شدن آنها در تلفن همراه خودشان است، به گونه ای که حتی به یکدیگر نگاه هم نمی کنند و این قهر و دوری و فاصله گرفتن از هم، سوژه اصلی این نمایش خیابانی است.

نساج بخارایی ضمن تاکید بر هدف نمایش خود که ارتباط است گفت: هیچکدام از این 2 شهر ملاک انتخاب نیست ، ارتباط و صمیمیت گم شده ی بین آدم ها ملاک است که رسیدن به آن تنها با کمی فاصله گرفتن از دنیای مجازی تحقق می یابد. چرا که بی توجهی به آدمها و انسان های اطرافمان از پرخاش و دعوا با آنها بسیار بدتر است.

حامد نساج بخارایی کارگردان و بازیگر تئاتر میدانی« یه لحظه » در بخش خیابانی ، داستان هنرمندی را بیان می کند که برای امرار معاش خود با مهاجرت به شهر درصدد اخذ وامی است تا بتواند ماشین بخرد و خرج خود را تامین کند.

نمایش « یه لحظه» به قلم احمد صمیمی به نگارش در آمده است.

انتهای پیام/ د

برگزاری  بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.