سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آئین رونمایی از کتاب آیین آیینه‌دار مطرح شد؛

اهالی فرهنگ زندگی مسئولانه را برگزیدند

مدیرسابق خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان گفت: اهالی فرهنگ با برگزیدن زندگی در مقابل همه‌کس احساس مسئولیت می‌کنند و از کوچک‌ترین کمک به اطرافیان واقشار جامعه دریغ نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور گلناری در مراسم رونمایی از کتاب آیین آیینه‌دار اظهار کرد: خدا را شاکرم که نعمت بندگی و خدمت به خلق را به بنده اعطا کرده است.

مدیرسابق خانه مطبوعات و خبرنگاران با اشاره به دو نوع زندگی جاهلانه و مسئولانه‌ی افراد مختلف جامعه بیان کرد:زندگی جاهلانه آن زندگی است که افراد بدون توجه به اطرافیان و افراد جامعه به زندگی خود مشغول هستند و از مال‌اندوزی و فعالیت‌هایی که صرفا به نفع خودشان است، دست نمی‌کشند.

وی افزود: خدا در زندگی این افراد جایگاهی ندارد و عقیده این افراد بر ساختن زندگی و آینده به دست خودشان است.

گلناری در توصیف زندگی مسئولانه اظهار کرد: اهالی فرهنگ با برگزیدن این نوع زندگی، در مقابل همه‌کس احساس مسئولیت می‌کنند و از کوچک‌ترین کمک به اطرافیان واقشار جامعه دریغ نمی‌کنند.

مدیر سابق خانه مطبوعات با بیان تقسیم بندی دیگری از زندگی عنوان کرد: زندگی عاقلانه و عاشقانه از دیگر تعاریف زندگی است.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت عقل در زندگی گفت: گاهی این نعمت انسان را پایبند می کند به طوریکه در زندگی عاقلانه،به دنبال شغل و حرفه‌ای با درآمد بالاو آینده‌ای مطمئن هستیم.

گلناری با تعریف زندگی عاشقانه که حضور رزمندگان و شهدای بزرگوار در شرایط سخت جنگ،جلوه‌گاه ونمونه بارز این انتخاب است، اظهار کرد: نیرویی که اهالی رسانه و خبرنگاران را در این راه نگه داشته است عشق و انتخاب زندگی عاشقانه است که در کنار سختی‌های این حرفه،آن‌ها را استوار داشته است.

وی با اشاره به مخالفتش برای این مراسم و نگارش کتاب گفت:دلیل پذیرش من برای برپایی این مراسم این بود که معتقدم نفس این نوع تجلیل ها نیکوست و در جامعه امروز به این قبیل قدردانی ها از یک دیگر نیاز داریم.

انتهای پیام / س

آئین رونمایی کتاب آیین آیینه‌دار 

برچسب ها: رسانه ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.