عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از برگزاری جشن روز خبرنگار با حضور وزیر ارشاد در کاخ موزه جهل ستون خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر احمد زندآور    عضو شورای اسلامی شهر اصفهان  ضمن تبریک روز خبرنگار از برگزاری جشنی به این مناسبت در روز چهارشنبه هفته جاری در کاخ چهلستون خبر داد و گفت: در این جشن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن مهرعلیزاده، استاندار و ۱۲۰۰ نفر از اعضای خانه مطبوعات، انجمن صنفی، خبرنگاران، اعضای خانه مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه نگاران و عکاسان و بسیج رسانه استان اصفهان حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: بیش از یک دهه از یادبود شهید محمود صارمی و گرامی داشت یاد او با نامگذاری ۱۷مردادماه به عنوان روز خبرنگار می گذرد که این روز قرار است یادآور همه ارزش های باشد که خبرنگار شهید و بسیاری از فعالان عرصه اطلاعرسانی جان و آزادی خود را در این راه از دست دادند.

این  عضو شورای شهر در ادامه تراوش اندیشه برای نشر آینده و اطلاعات تازه را هنری دانست که صحنه  گردانش خبرنگار اند و نوشته هایشان طلوع حقیقت و بیان درد کسانی است که نمی توانند بگویند وفریادشان بی صدا است.

زندآور تاکید کرد: خدمت گذاری به مردم جز با اهل رسانه امکان پذیر نیست، بیرق سفید آگاهیتان در احتزاز و روز خبرنگار پیشاپیش مبارک باد.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.