سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بقاع متبرکه فارس میزبان جشن‌های ولایت

برنامه‌های دهه ولایت در بیش از ۲۰۰ نقطه فارس اجرا می‌شود.

  سید میثم حسینی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از اجرای برنامه‌های دهه ولایت در بیش از ۲۰۰ نقطه استان فارس خبر داد و گفت: امسال نیز مانند چند سال گذشته، برنامه‌های این دهه با عنوان «جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی» هم‌زمان با سراسر کشور در این استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های شاخص این دهه، در امامزادگان شاخصی، چون سید علاءالدین حسین (ع)، علی بن حمزه (ع)، حرم سید تاج‌الدین غریب (ع) و امامزاده محمد (ع) قصردشت و همچنین امامزادگان شاخص هر شهرستان به اجرا در می‌آید.

حسینی ادامه داد: امسال همچنین همایشی برای بزرگداشت و تجلیل و تکریم از سادات در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود و در شهر شیراز نیز این مراسم فرهنگی از محل موقوفات منطبق اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: برپایی جشن‌های متنوع و برگزاری مراسم خطبه‌خوانی غدیر، مسابقات و توزیع بسته‌های فرهنگی، استفاده از مبلغ‌های بومی و غیربومی و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی ازجمله دیگر برنامه‌های اجراشده در این دهه است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: مراسم قرائت دعای عرفه با همکاری هیئت امناء و خدام حرم‌های مطهر امامزادگان شاخص در سراسر استان فارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ر

اجرای برنامه‌های دهه ولایت در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.