یازدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی دهه کرامت با عنوان زیر سایه خورشید در استان فارس آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد پاریابی مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال گفت: این برنامه‌ها از امروزشنبه بیست و سوم تیرماه تا ۳ مرداد با حضور ۴۰ نفر از خادمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این خدام در قالب چهار گروه با حضور در شهرستان‌های مختلف استان برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا می‌کنند، افزود: استقبال و گلباران خدام حرم حضرت علی‌بن موسی‌الرضا، حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم با عنوان به «رسم ادب» و دیدار با علما از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه برنامه اصلی این گروه با عنوان «بزم نور» همراه با سخنرانی، مدیحه‌سرایی و پذیرایی متبرکه حرم حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) همراه با توزیع پوستر و پرچم تبرک است، گفت: بازدید از سازمان بهزیستی استان فارس، برگزاری جشن دخترانه در مدارس و دانشگاه‌های شیراز، برنامه‌های کودکانه در شهرستان‌هایی که دارای شهربازی هستند، همچنین بازدید و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با اولویت زنان از برنامه‌های این گروه است.

مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال گفت: غبارروبی بقاع متبرکه در شیراز، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، بازدید از زندان و کانون اصلاح و تربیت و دیدار با صنعت‌گران و کار آفرینان جوان استان فارس نیز در دستور کار برنامه‌های دهه کرامت در شیراز قرار دارد.

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهالسلام)، میانه اش بزرگداشت احمد بن موسی (ع) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا (علیه السلام) است.
انتهای پیام/ر

برگزاری برنامه‌های مردمی دهه کرامت در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار