سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تفت:

دشمنان بدانند، ما با هیچ بن بستی رو به رو نیستیم

امام جمعه تفت گفت: دشمنان می خواهند مشکلات را بزرگ کنند و بگویند ما در بن بستیم و هیچ راهی روبرویمان نیست درحالی که ما با هیچ بن بستی روبرو نیستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت السلام غفوری امام جمعه تفت در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان اخیر رهبری در دیدار مردمی و ضرورت حفظ وحدت در شرایط اقتصادی کنونی گفت: بعضی ها می خواهند مشکلات را بزرگ کنند و بگویند ما در بن بستیم و هیچ راهی روبرویمان نیست درحالی که ما با هیچ بن بستی روبرو نیستیم.

حجت السلام غفوری به ادعای عده‌ای از منافقان که کل نظام فاسد است بیان کرد: برخی به گونه‌ای صحبت می کنند که کل نظام فاسد است باید بگویم ما در نظام مدیرانی با ایمان داریم و با این صحبت‌ها نباید در حق آن‌ها ظلم کنیم.

وی باتوجه به شهادت ۶ ذی الحجه و شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست ماموران آل سعود لعن و نفرین خود را به حاکمان کشور‌های سعودی که ارتباط عجیبی با استکبار جهانی دارند اعلام کرد و گفت: از خداوند می‌خواهیم به همین زودی ریشه شان را از زمین برداد.

امام جمعه شهرستان تفت با اشاره به شایعات در فضای مجازی در عصر کنونی تصریح کرد: هر کسی که از راه می رسد مطالبی علیه نظام در فضای مجازی منتشر می کند که به راستی که این‌ها منافقینند و باید آن‌ها را بشناسیم و وزارت ارتباطات با آنها برخورد لازم را داشته باشد.

حجت السلام غفوری ضمن تبریک ۲۶مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان الگوی صبر، مقاومت و پایداری برایمان هستند و سالروز ورود این عزیزان را به روحشان درود می‌فرستیم و برای عزیزانی که هنوز در قید حیات هستند، شفا و طول عمر  آرزو می‌کنم.

وی با یادآوری خاطراتی از ساخت سلاح دفاعی در زمان دفاع مقدس بیان کرد: مهمترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشیم صنایع دفاعی جمهوری اسلامی است که یکی از برکات دفاع مقدس است و پیشرو بودن کشورمان در ساخت موشک‌های پیشرفته را باید قدردان خون شهدایی باشیم که در جبهه‌های جنگ با مواجه شدن با کمبود وسایل دفاعی با کمترین امکانات وسایل دفاعی تا آخرین نفس جنگیدند.

امام جمعه شهرستان تفت به برخورد با احتکارگران و مفسدان اشاره کرد و گفت: مردم تحمل خود دربرابر سختی‌ها را نشان دادند و دربرابر جنگ‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... استادگی کرده اند و بازهم صبوری می کنند و خواهان به کیفر رساندن احتکار گران و مفسدان در این اوضاع اقتصادی هستند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه تفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.