سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خبر داد:

۲۶ شهرک وناحیه صنعتی در آذربایجان غربی فعال هستند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از فعال بودن ۲۶ شهرک وناحیه صنعتی دراستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ علی عبدلی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۲۶ شهرک و ناحیه صنعتی دراستان فعال هستند که برای ۲۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این نواحی شغل فراهم شده است.

عبدلی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد ازنواحی صنعتی استان فعال هستند، افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، راه اندازی شهرک‌های تخصصی از جمله شهرک مبل، سنگ و پلیمر به زودی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به  مشکلات واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال گفت: تنها مشکل واحدهای تولیدی نبود سرمایه در گردش و نقدینگی نیست بلکه مشکلاتی از قبیل بازاریابی، نبود مدیریت و ... را می توان در تعطیلی واحدهای تولیدی یافت.

عبدلی افزود: هیچ یک از واحد‌های صنعتی را نمی توان غیرقابل احیا نامید و برای آغاز به کار و احیای واحد‌های صنعتی نیمه فعال، باید علت تعطیلی این واحد ها آسیب شناسی شود و  برای فعال سازی مجدد آن برنامه ریزی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به مشکل روشنایی این شهرک ها بیان کرد: برای حل این مشکل با شرکت توزیع نیروی برق استان تفاهم نامه به امضا رسیده است تا مشکل روشنایی شهرک های صنعتی حل شود.

وی ادامه داد: در برخی از مناطق و نواحی صنعتی  زیرساخت‌های لازم برای تامین روشنایی وجود ندارد که در تلاش هستیم زیر ساخت های آن ها نیز فراهم شود.

عبدلی افزود: هم اکنون در ۸ شهرک صنعتی استان تصفیه خانه فاضلاب راه اندازی شده و تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهر میاندوآب هم در ده روز آینده به بهره برداری خواهدرسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت صنایع کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال گفت: ۹۰ درصد از صنایع کشور را، صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند در استان آذربایجان غربی سهم این صنایع  بیشتر از ۹۰  است.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.