مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان غربی از برگزاری ۲۴۷ دوره آموزشی توسط معاونت صنایع کوچک شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  احسان جوی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجان غربی با بیان این مطلب افزود : با برگزاری تعداد 247 دوره آموزشی به بیش از 6 هزار نفر از مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی و نیز کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش صنعت، در حوزه های مدیریتی ، کارشناسی ، کارآفرینی و HSEE  مهارتها و آموزشهای لازم داده شده است.

وی با بیان اینکه این دوره ها در راستای برنامه های اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و متوسط برگزار می شود، اظهار داشت : برگزاری دوره های آموزشی می تواند سهم بسزایی در ارتقای سطح دانش ، مهارت و بهبود کمی و کیفی در روند فعالان بخش صنعت و تولید در شهرکها و نواحی صنعتی استان ایفا نماید.

جوی در ادامه اظهار داشت: برای افزایش راندمان برگزاری دوره های آموزشی بر اساس نیازسنجی و الویت بندی در معاونت صنایع کوچک این شرکت برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد و سپس توسط  اساتید مجرب و توانمند به مرحله اجرا گذاشته می شود.

انتهای پیام/ح

برگزاری دوره آموزشی برای واحدهای صنعتی آذربایجان غربی

 

برچسب ها: صنعت ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.