سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرور فراری و سابقه دار در دام قانون افتاد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی، شرور فراری و سابقه دار در کلانشهر اهواز شناسایی و به دام افتاد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان کرد: شرور سابقه دار و متواری به هویت "م – س" با اسم مستعار "ت – ت" دارای چندین فقره شرارت با سلاح گرم، سرقت مسلحانه، فروش مواد مخدر، تیراندازی و درگیری مسلحانه تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بود که به دلیل تغییر چهره متواری و دستگیری وی میسر نبود، لذا دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری این شرور به عوامل انتظامی ابلاغ گردید.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی موفق شدند با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی محل اختفاء شرور را در کلانشهر اهواز شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضائی مخفیگاه وی محاصره و طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر نمایند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: متهم دستگیر شده دارای سوابقی همچون شرارت با سلاح گرم، حمل و نگهداری موادمخدر، سرقت های مسلحانه و عادی متعددی در شهرستان های اهواز، آبادان و کارون بوده و به مجازات 10 سال و 9 ماه حبس و جزای نقدی محکومیت دارد، این شرور معروف جهت فرار از قانون اقدام به تغییر چهره خود نموده بود، که الحمدلله با تلاش عوامل انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان کرد: پدر و برادر این شرور نیز در چند روز گذشته توسط پلیس دستگیر و به جرم شرارت و درگیری مسلحانه روانه زندان شدند و این اقدام پلیس باعث رضایتمندی اهالی و مردم چندین منطقه در اهواز شد.

انتهای پیام/گ

قانون میزبان شرور سابقه دار

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.