فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: سارق سابقه دار و حرفه ای منزل در ایستگاه قانون متوقف شد.

سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع چند فقره سرقت منزل، لوازم داخل خودرو و مغازه در سطح این شهرستان اظهار کرد: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه به ماموران انتظامی ابلاغ گردید.

وی اذعان داشت: ماموران کلانتری 12 شهرستان اندیمشک با رصد حوزه و کار اطلاعاتی دقیق موفق شدند یک نفر سارق به هویت (ر-ن) که دارای چندین فقره سابقه سرقت بود را شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر نمایند.

عزیزی به بازرسی از مخفیگاه متهم توسط مأموران پلیس اشاره و تصریح کرد: در این بازرسی ها تعداد 40 عدد ساعت مچی مردانه و زنانه، تعدادی گوشی مسروقه، تعدادی باطری ساعت مچی، تعدادی فلش و انواع حافظه جانبی تلفن همراه، انواع کیف موبایل و مقداری زیور آلات زنانه و انگشتر مردانه کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک بیان داشت: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 9 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اندیمشک اعتراف نمود.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به فعالیت های افراد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

سارق حرفه ای شناسایی شد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.