فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: فرد شرور که با سلاح سرد اقدام به سرقت به عنف‌ در این شهرستان می کرد، شناسایی و به دام افتاد.

توقف سارق به عنف و شرور حرفه ای در ایستگاه پلیسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی الهامی، فرمانده انتظامی دزفول به وقوع چند فقره سرقت به عنف در نقاط مختلف این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: تدابیر عملیاتی به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به ماموران پلیس آگاهی دزفول ابلاغ شد.

وی با اشاره به تشکیل تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی و بکارگیری روش های نوین کشف جرم برای به دام انداختن سارقان بیان کرد: در این زمینه ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفا این سارق حرفه ای شدند.

سرهنگ الهامی بیان داشت: ماموران نیروی انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مناطق صعب العبور یکی از استان های همجوار در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول در ادامه تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیس ارتکاب ۱۴ فقره سرقت احشام و خودرو در استان لرستان، شهرستان شوش، گتوند و دزفول اعتراف نمود و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شد.

این مقام انتظامی در پایان هشدار داد؛ کسانی که بخواهند با اقدامات خود، امنیت و آرامش شهروندان را برهم بزنند و با حمل سلاح سرد و گرم نسبت به اعمال مجرمانه اقدام ‌کنند، برخورد جدی و قانونی می شود.

انتهای پیام/گ

دستگیری و شناسایی سارق حرفه ای

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.