سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی پل‌دختر خبر داد؛

۴ محموله قاچاق در پلدختر توقیف شد

فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق بدون هرگونه مجوز گمرکی توسط پلیس آگاهی این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ همایون بخشی، فرمانده نیروی انتظامی پل‌دختر گفت: پلیس آگاهی شهرستان پل‌دختر در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در راستای عمل به منویات فرماندهی کل قوا و جلوگیری از ورود کالای قاچاق موفق به توقیف چهار دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در محور‌های مواصلاتی این شهرستان شد.

وی افزود: این محموله‌ها همگی در عملیات جداگانه در محور پل زال - خرم‌آباد توسط پلیس آگاهی پل‌دختر شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: در بازرسی اولیه از ۲ دستگاه تریلر کانتینردار از این خودرو‌ها یک هزار و ۲۷۰ کارتن بسته‌بندی انواع قطعات خودرو‌های سبک کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی این ۲ محموله قاچاق را مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تخمین زدند.

بخشی خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی شهرستان در یک عملیات دیگر در همین محور با توقیف یک دستگاه خودرو سواری سمند یک هزار و ۴۴۰ قوطی آبمیوه و نوشابه خارجی کشف کرد که ارزش ریالی آن ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال قیمت‌گذاری شد.

وی یادآور شد: همچنین این نیرو‌ها در عملیاتی دیگر در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری سمند توقیفی ۱۱ دستگاه کولرگازی خارجی به قیمت ۲۴۰ میلیون ریال کشف کردند.

بخشی تصریح کرد: این محموله‌ها که همگی از استان‌های جنوبی کشور بارگیری شده و در حال حرکت به سمت استان‌های شمالی بودند در پل‌دختر شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: در این عملیات چهار نفر متهم دستگیر و به‌منظور رسیدگی به پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/د

کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در پل‌دختر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.