امام جمعه بروجرد گفت: مشکلات اقتصادی کشور با مدیریت جهادی و تلاش مضاعف مسئولان دستگاه‌ها برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزود: تحول در سیستم مدیریتی بخش اقتصادی، حمایت از تولید کنندگان، جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی از راهکار‌های برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور است که مسئولان ارشد نظام باید آن‌ها را در دستور کار قرار دهند.

وی اظهارداشت: در این موقعیت حساس مسئولان باید تلاش وهمکاری مضاعف داشته باشند.

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه حمایت از تولید کنندگان با شعار صورت نمی‌گیرد، بیان کرد: برای حمایت از تولید همه باید با مصرف کالا‌های داخلی از بیکاری کارگران ایرانی و تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: واردات محصولاتی که در کشور تولید آن‌ها انجام می‌شود خیانت به ایران و ملت است که مسئولان مربوطه باید در این راستا اقدام کنند.

وی ادامه داد: برخورد قاطعانه قوه قضاییه و تعزیرات حکومتی با اخلالگران اقتصادی از جمله مطالبات مردم است که باید مورد توجه مسئولان دستگاه‌های مربوطه قرار بگیرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ۲۶ مرداد ماه و سالروز ورود آزادگان به وطن افزود: آزادگان در سیاه چاله‌های عراق دشمن را شکست دادند آن‌ها در اسارت حماسه آفریدند و باعث افتخار ملت ایران شدند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) فرصت مناسبی است تا جوانان از این ۲ نور الهی الگو بگیرند.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها باید سیره زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه بروجرد گفت: از ادارات و دستگاه‌های مختلف شهرستان بازدید انجام می‌شود و کوتاهی مدیران را به کمک نمایندگان مجلس به وزرا مربوطه اطلاع رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام/م

مشکلات اقتصادی کشور با مدیریت جهادی برطرف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.