سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار نیرو‌های مسلح در محلات؛

دشمن در صدد شکاف در بین ملت و نظام است/ مدیریت جهادی، انقلابی گری و تکیه بر توان داخلی تنها راه حل

رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار نیرو‌های مسلح در سفر به محلات گفت: دشمن درصدد شکاف در بین ملت و نظام است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار رستگار پناه رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار نیرو‌های مسلح در هشتمین یادواره ۲۶ شهید پایگاه محدوده مسجدالجواد (ع) کوی بعثت شهرستان محلات گفت: دشمن درصدد شکاف در بین ملت و نظام است.

سردار رستگار پناه افزود: دشمن برای ایجاد اختلاف و در نهایت براندازی این نظام شبانه روز تلاش می‌کند، اما با هوشیاری مردم همیشه در صحنه و رهبری‌های مقام معظم رهبری، دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.

وی لازمه حل مشکلات اقتصادی کشور را توجه به تولید و توان داخلی دانست و اضافه کرد: در طول ۴ دهه پس از انقلاب و با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌های دشمنان، انقلاب اسلامی توانست به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

مدیریت جهادی، انقلابی گری و تکیه بر توان داخلی تنها راه حل

رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار نیرو‌های مسلح ادامه داد: مدیریت جهادی، انقلابی گری و تکیه بر توان داخل تنها راه نجات کشور در برابر توطئه‌های دشمنان است و باید به مردم وفادار به انقلاب و امام و رهبری تکیه و اعتماد کرد نه به خارجو اروپاه و آمریکا، زیرا نه کدخدا و نه اروپامیتواند کاری بکند و نباید به آنان اعتماد کنیم.

هشتمین یادواره ۲۶ شهید پایگاه محدوده مسجدالجواد (ع) کوی بعثت شهرستان محلات با حضور پرشور خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم و مسئولان در مسجدالجواد (ع) کوی بعثت برگزار شد واجرای شعر خوانی توسط یکی از بسیجیان از برنامه‌های جنبی این یادواره بود.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام رضوانی گفت: گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری مهمترین ویژگی یادواره شهدا است

حجت الاسلام رضوانی با بیان اینکه شهدا مسیر سعادت و پیروزی را انتخاب کردند و به هدف خود رسیدند افزود: یادواره‌های شهدا آخرت‌گرایی، ایثار، فداکاری و اثرگذاری بر کل جامعه را به همراه دارد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.