پیش بینی اجرای پانصد برنامه در شهرستان اراک در دهه فجر امسال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ زارعی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اراک در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اراک با حضور مسئولان دستگاهای اجرایی در فرمانداری شهرستان اراک برگزار شد از برگزاری 500 برنامه در دهه فجر امسال در شهرستان اراک خبر داد.
همچنین, حجت الاسلام هاشمی. رییس ستاد دهه فجر استان با اشاره به اینکه ملت و رهبری دو رکن اساسی است که باعث به ثمر رسیدن و تدوام انقلاب جمهوری اسلامی شده است افزود: انقلاب های زیادی در دنیا رخ داده است اما دوام نداشته است اما اخلاص رهبر کبیر انقلاب اسلامی باعث شده تا انقلاب اسلامی ما بقا داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: توکل برخدا, وحدت کلمه و پیروی از فرامین رهبر انقلاب اسلامی باعث شده تا جمهوری اسلامی ایذان به پیروزی رسیده و بعد از 38 سال همچنان پایدار باشد.
حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: باید در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش شود تا با برنامه ریزی های دقیق به معرفی اهداف نظام و دستاوردهای ان بپردازیم.
وی افزود: باتوجه به حساسیت های جهانی و دندان تیز کردن دشمنان بمنظور براندازی انقلاب اسلامی باید جشنهای انقلاب باشکوهتر از پیش برگزار شود.
رییس ستاد دهه فجر استان با اشاره به برگزاری بیش از پنج هزار برنامه در سراسر استان افزود: برنامه های گرامیداشت یوم ا... دهه فجر باید با هدف معرفی اهداف نظام و انتقال رشادتهای شهدا به نسل جوان برگزار شود.
در پایان این جلسه مصوب شد تمامی مسولین کمیته های دهه فجر شهرستان اراک جامعه هدف خود را در روز دوازدهم بهمن ماه به منظور گلباران حجره حضرت امام خمینی (ره ) دعوت کنند.
شایان ذکر است, گلباران قبور شهدا و تجدید پیمان با ارمانهای امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان , اعزام راهیان پیام اوران ایثار و شهادت در مدارس و مراکز اموزشی , رونمایی از 10 کتاب نشر شده در حوزه دفاع مقدس, دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در اراک و روستاها, تولید و پخش 14هزار دقیقه برنامه و پخش برنامه خیابان انقلاب, پلاک 38 هر شب از بیت امام خمینی (ره) در دهه فجر از صداوسیمای استان مرکزی و برپایی جشن های انقلاب.برپایی سرود 1357 نفری دانش اموزان و برپایی نمایشگاههای دستاوردهای انقلاب از برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان اراک اعلام شد.
از دیگر مصوبات این جلسه هماهنگی بخشداران با فرمانداران در خصوص تامین بودجه برای برگزاری برنامه های دهه فجر همکاری کنند, شهرداری ها از هفتم بهمن ماه نسبت به آذین بندی شهرهای خود اقدام نمایند, کلیه دستگاههای شهرستانی برنامه های خود را با ذکر تاریخ و ساعت به ستاد اعلام کنند,هماهنگی های لازم در خصوص به صدا در امدن زنگ انقلاب در مدارس توسط اموزش و پرورش بود. 

انتهای پیام / ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.