سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار جامعه ایثارگری خراسان رضوی با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران مشهد

به مناسبت روز خبرنگار جمعی از جامعه ایثارگری خراسان رضوی از باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  در این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حاج عباس حریری پدر شهید حسین حریری ، سرهنگ علی نجات عباسی، جانباز ۷۰درصد، علی اکبر عرفانی، از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس و چند نفر دیگر از ایثارگران استان با حضور در تحریریه باشگاه خبرنگاران جوان ساعتی را با خبرنگاران گذراندن و درباره فرهنگ ایثار و شهادت گفتگو کردند.
 
 
  مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی  با تقدیر از تلاشهای انجام شده از جانب رسانه ها به ویژه باشگاه خبرنگاران جوان در تهیه گزارشات ارزشمند از معرفی شهدا از جمله شهید بابا رجب گفت: از رسانه ها توقع داریم تا قبل از اینکه افرادی مثل بابا رجب به شهادت برسند از آنها گزارش و مستند تهیه شود تا این افراد را در دوره حیاتشان به جوانها و نسلهای بعدمعرفی کنیم .

وی با بیان اینکه معروف و منکرات جامعه را باید شناخت افزود: دشمن ما به خوبی این معروف ها و منکرات را شناخته و با برنامه ریزی وسیع منکرات را با کمترین هزینه در دسترس جوانان قرار می دهند و برای معروف ها هزینه تراشی می کنند تا جوانان از  اهداف انقلاب اسلامی دور  شوند.
 
 
حاج عباس حریری پدر شهید حسین حریری هم در این دیدار گفت:در حالیکه خبرنگاران قشر مظلوم اصحاب رسانه هستندو با حداقل مزایا و در نهایت گمنامی تلاش می کنند تا رسالت خود را به انجام برسانند، گروهی دیگر از اصحاب رسانه هستند که هم شهرت دارند و هم ثروت.

وی به شرایط ویژه و سخت خبرنگاران در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: شما  در خط مقدم خبرها و حوادث هستید باید با دقت زیاد از حرمت قلمی که در دستانتان است محافظت کنید.

علی اکبر عرفانی آزاده دوران دفاع مقدس هم در ادامه این دیدار گفت: ما هر چه بیشتر از زمان انقلاب دور می شویم افرادیکه انقلاب را درک کرده اند کمتر می شوند و معرفی انقلاب به نسلهایی که آن را ندیده اند از ضروریات است.

وی افزود: امیدواریم قلم توانمند شما خبرنگاران بتواند پربار بنویسد و هنجارها و لایه های مختلف جنگ و همچنین نیمه پنهان جنگ که در سینه آزادگان پنهان است را آشکار کند.

انتهای پیام//ا.آ.


دیدار اعضا بنیاد شهید خراسان رضوی با خبرنگاران مشهد

برچسب ها: رسانه ، خبرنگاران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.