مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت:با توجه به جایگاه خراسان رضوی در بین سایر استان ها،خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش تاثیرگذاری در توسعه و بالندگی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در سطح شهرستان‌ها دارند.

نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در حوزه فعالیت صنعت گاز در شرق کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد افزود: روز 17 مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار متعهد، متعلق به قشر و گروهی است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام اولین و آخرین خبرنگار شهید نخواهد بود اظهارداشت: خبرنگاران، از پیشقراولان و طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه می‌باشند که نقش انکارناپذیری در اعتلای بینش اجتماعی مردم و بسترسازی برای رشد و توسعه روز افزون جامعه ایفا می‌کنند.

منبتی خطاب به همسران اصحاب رسانه تصریح کرد: خبرنگاران چه قبل از پیروزی انقلاب و چه پس از انقلاب، حتی در بحبوحه روز‌های جنگ، زمان بازسازی کشور و دیگر حوادث همواره پای کار بوده و نقش آفرینی کردند.

وی افزود: کارکرد و اهمیت رسانه‌ها امروزه بر کسی پوشیده نیست از این رو با تغییر و دگرگونی که در حوزه اطلاع رسانی و شبکه‌های اجتماعی بوجود آمده، هم وطنان از آخرین اخبار در سرتاسر جهان و کشور اطلاع می‌یابند.

مدیرعامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد گفت: مردمان شیعه و سنی خطه مرز نشین سرخس با وحدت و انسجام در کنار هم زندگی می‌کنند و خبرنگاران به عنوان پیشقراولان عرصه اطلاع رسانی، چون با مردم در ارتباط هستند از نزدیک دغدغه‌ها و مشکلات مردم را لمس کرده و همواره منعکس کننده خواسته‌ها و نظرات مردمی بوده و هستند.

منبتی با بیان اینکه پالایشگاه هاشمی نژاد 34 سال در سرخس در حوزه انرژی و تولید گاز طبیعی فعالیت می‌نماید ، افزود: اصحاب رسانه نقش تاثیرگذار در حوزه فعالیت صنعت گاز در شرق کشور دارند.

انتهای پیام//م.ه
 

نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در حوزه صنعت گاز در شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار