مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی- هنری منتظران منجی گفت: شادی، نشاط و معنویت سه شاخصه مهم کار فرهنگی است که اگر یک فعالیت فرهنگی یکی از شاخصه‎ها را نداشته باشد آن کار فرهنگی ضعیف است.

شادی، نشاط و معنویت سه شاخصه مهم کار فرهنگی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛محمد شجاعی، مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی- هنری منتظران منجی گفت: سعی کردیم در این فرآیند از ابزار‌های نوین تبلیغاتی نیز بهرمند شویم و تا کنون این موسسه موفق شده است دانشجویان و طلاب زیادی را از اقصی نقاط جهان تربیت کند.

شجاعی ترویج معارف خانواده مهدوی را امری مهم تلقی کرد و افزود: از آنجایی که دشمن به شدت برای تغییر سبک زندگی و نابودی خانواده مسلمان برنامه دارد، لذا ما سعی کردیم تا موضوع خانواده مهدوی را به صورت خیلی جدی دنبال کنیم و تا کنون هم برنامه زیادی با همین عنوان برگزار کرده‏ایم.

وی ادامه داد: از سوی این موسسه برای تمام اعضای خانواده و عموم سنین برنامه‎ریزی وجود دارد تا همه اعضای خانواده ماموریت خویش را در خانواده مهدوی بدانند و عمل کنند. مباحث کنترل فکر، شادی، مهارت زندگی، مسائل دوران عقد، خودشناسی، مهندسی فرهنگی و ... از موضوعاتی است که موسسه برای آن همایش و دوره برگزار می‎کند.

مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی- هنری منتظران منجی با اشاره به اینکه در این موسسه جامعه معلمان، پزشکان، طلاب مهدوی عضو هستند، گفت: اربعین حسینی یکی از بهترین زمان‎ها برای معرفی اهل بیت (ع) است که نباید از آن غافل شد، اکنون به سهولت می‎توان با اربعین، امام زمان (عج) را معرفی کرد.

وی افزود: آیت الله بهجت در جلسه‎ای فرموده بودند «امام زمان (عج) در هنگام ظهور خودشان را به نام سیدالشهدا (ع) معرفی می‎کند»، زیرا امام حسین (ع) را همه می‎شناسند البته باید در معرفی امام حسین (ع) در سطح جهان نیز بیشتر فعالیت فرهنگی کرد.

شجاعی ادامه داد: در اربعین حسینی خیلی از دوستان به برپایی ایستگاه صلواتی و ارائه خدمت به زائران می‎پردازند، اما نباید از خدمات فرهنگی غافل شد، زیرا اربعین حسینی زمینه ساز توسعه تمدن اسلامی در جهان است البته این مهم اکنون توسط رسانه‎های تحت اشراف استکبار جهانی مورد سانسور قرار می‎گیرد.

انتهای پیام//ف. ن

دشمن به شدت برای تغییر سبک زندگی و نابودی خانواده مسلمان برنامه دارد

 
برچسب ها: مهدویت ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار