سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگاران رزمندگان جبهه رسانه‌ای انقلاب هستند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران، رزمندگان جبهه رسانه‌ای انقلاب هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی روز گذشته سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷ در آستانه روز خبرنگار و در همایش تجلیل از خبرنگاران بسیجی در شهرکرد، با اشاره به تلاش گسترده استکبار جهانی برای زیر سؤال بردن اصل انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی و شکاف در جامعه اظهار داشت: جبهه رسانه‎ای انقلاب باید ضمن خنثی کردن این تلاش، پیرامون دلایل و ریشه دشمنی نظام سلطه با تفکر انقلابی ملت ایران، برای جوانان و نوجوانان روشنگری کند.

وی با بیان اینکه جبهه رسانه‌ای انقلاب، خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن است و خبرنگاران، رزمندگان این جبهه به شمار می‌روند افزود: تعهد و تخصص، ضروری‌ترین ابزار موفقیت و تأثیر در مأموریت‌های مختلف و از جمله این حوزه حساس است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن امروز خواهان دست کشیدن جمهوری اسلامی از مولفه‌های قدرت خود می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آنها، وحدت، همبستگی و ایستادگی جامعه و دیگری ولایت و رهبری است که رسانه‌ها و بویژه خبرنگاران باید با کنار گذاشتن همه مسائل حاشیه ای، برای حفظ و تقویت آن تلاش کنند.
 
عظیمی، ایجاد تفرقه بین مردم و دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف را از راهبرد‌های دشمن بیان کرد و افزود: ممکن است نقدی به عملکرد برخی مسئولان وارد باشد، اما این نقد نباید منجر به تخریب و تضعیف شود.

این برنامه به مناسبت روز خبرنگار، از سوی سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به شهادت رسید.

انتهای پیام/ش

وظیفه جبهه رسانه‌ای انقلاب روشنگری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.