سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت بخش دیالیز بیمارستان بوعلی با مشارکت خیران

مدیر شبکه بهداشت شهرستان چادگان گفت: بخش دیالیز بیمارستان بوعلی با مشارکت خیران در حال ساخت است و تاکنون برای آن بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی حاجی‌عرب مدیر شبکه بهداشت شهرستان چادگان دیشب در نشست با اصحاب رسانه، روابط عمومی‌های ادارات و مسؤولان فضای مجازی شهرستان چادگان اظهار داشت: بخش دیالیز بیمارستان بوعلی چادگان با پیشرفت 60 درصدی از اعتبارات مردمی ساخته‌ شده است که در این راستا می‌طلبد خیران شهرستان و استان نسبت به تکمیل بخش دیالیز این شهرستان کمک لازم را داشته باشند.

وی افزود: بخش دیالیز بیمارستان بوعلی با مشارکت خیران در حال ساخت است و تاکنون برای آن بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، برای راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان بوعلی چادگان 3 میلیارد ریال هزینه دیگر نیاز است.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان چادگان ادامه داد: 4 دستگاه دیالیز خریداری‌ شده و در انبار موجود است که با راه‌اندازی و تکمیل شدن بخش دیالیز بیماران دیالیزی در این بیمارستان ویزیت می‌شوند.

وی در ادامه ابراز کرد: شهرستان چادگان حدود 16 بیمار دیالیزی دارد که این بیماران برای دریافت خدمات دیالیز به شهرستان‌های هم‌جوار اعزام می‌شوند.

حاجی‌عرب همچنین بیان داشت: در بیمارستان 32 تخته بوعلی چادگان روزانه بیش از 3 هزار نفر پذیرش می‌شوند که با راه‌اندازی این بیمارستان از تردد بیماران به شهرستان‌های هم‌جوار کاسته شد.

وی در پایان گفت: پزشکان متخصص در رشته‌های چشم‌پزشکی، اعصاب و روان، قلب، داخلی و زنان در هفته به چادگان اعزام‌ شده و بیماران را ویزیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

3 میلیارد ریال تا تکمیل بخش دیالیز بیمارستان چادگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.