سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با محتکران و مفسدان اقتصادی الزامیست

نماینده ولی فقیه در خوزستان برخورد جدی با محتکران و مفسدان اقتصادی را الزامی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه درخواست می شود که طبق رویه امام علی (ع) با محتکران و مفسدان اقتصادی برخورد شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین دلایل گرانی کالاها اقدامات برخی مفسدان در مرکز است که کالاها را با دلار دولتی وارد کرده اند و قصد دارند با قیمت بالاتری عرضه کنند.

 آیت الله موسوی جزایری بیان داشت: مرکز گرایی یکی از آفت های اقتصادی در استان ها است باید زمینه به گونه ای فراهم شود که استان هایی مانند خوزستان در بحث صادرات و واردات کالا مستقل باشند.

وی ادامه داد: اگرچه دولت وظیفه شناسایی عاملان این نابسامانی را دارد اما مسیولیت قوه قضاییه در برخورد با این افراد سنگین تر است و همه ما تحت اوامر و فرمایشات مقام معطم رهبری هستیم و نیازی نداریم که افرادی در خارج از کشور با ریختن اشک تمساح برای ما دلسوزی کنند.

امام جمعه اهواز گفت: 15 مردادماه مصادف با بمباران شیمیایی 2 شهر هیروشیما و ناکازاکی است که کشته و مجروح بسیاری داشت؛ ما به همین مناسبت تمام جنایت ها و زیاده خواهی های آمریکا را محکوم می کنیم.

وی با اشاره به  17 مرداد روز خبرنگار ادامه داد: انتظار می رود خبرنگاران در هر شرایطی اخبار صحیح را منتشر کنند مردم و به ویژه جوانان نیز باید اخبار صحیح را از رسانه ها و خبرنگاران داخل پیگیری کنند چرا که برخی افراد فاسد اخبار کذب و شایعات را با نیات شوم در فضای مجازی منتشر می کنند، این افراد از سوی دشمنانی همچون آل سعود حمایت می شوند.

انتهای پیام/م

تلاش برای مبارزه با مفسدان اقتصاد

برچسب ها: قوه قضاییه ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.