سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم جدی برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: آموزش های فنی و حرفه ای فرصتی برای توسعه اقتصادی کشور است و باید توجه ویژه ای به مهارت آموزی در جوانان داشته باشیم.

یاور محمدی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت: آموزش های فنی و حرفه ای به سبب خصیصه های مهارتی – آموزشی یکی از عناصر کلیدی جهت تحقق پیشرفتهای اقتصادی محسوب می شود.

محمدی اظهارداشت: توسعه آموزشهای فنی وحرفه ای نیاز به یک عزم جدی دارد که امیدواریم با تلاش همه همکاران محقق شود داشتن مهارت می تواند برای افراد ایجاد انگیزه اشتغال کند.

وی با اشاره به موفقیت جوانان استان در هجدهمین مسابقات ملی مهارت و کسب چهار مدال طلا در سطح کشور،گفت: قطعا با برنامه ریزی های مناسب می توان از ظرفیت نخبگان مهارتی در استان کرمانشاه بهره برد.

محمدی ضمن تبیین جایگاه آموزشهای مهارتی ازعموم مردم دعوت نمود تا با بازدید از مراکز آموزشی ضمن آشنایی با توانمندیها و امکانات مراکز سطح استان از آموزشهای در نظر گرفته شده استفاده نمایند.

 

وی گفت: احتمال اینکه فردی که دارای مهارت است بتواند  به اشتغال فعالیت کند به مراتب بیشتر از فردی است که هیچ گونه مهارتی ندارد.

محمدی گفت: باید فرهنگ جامعه به سمت مهارت پیش ببریم و این نیازمند تلاش رسانه ملی  برای توسعه این فرهنگ است.

انتهای  پیام/ز

کسب چهار مدال طلا  از سوی نخبگان کرمانشاهی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.