مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه

تعاونی ها باید 25 درصد از بخش های اقتصادی را در اختیار داشته باشند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با حمایت از تعاونی ها در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی در راستای ایجاد اشتغال در استان  باید بیش از پیش تلاش کنیم. 

تعاونی ها باید 25 درصد از بخش های اقتصادی را در اختیار داشته باشندحسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، به نقش شرکت های تعاونی استان در ایجاد اشتغال با تکیه بر سرمایه های مردمی گفت: طبق اصل 44 قانون اساسی تعاونی ها باید 25 درصد از بخش های اقتصادی را در اختیار داشته باشند .

 

وی گفت:دولت با ارائه طرح های اشتغالزا در قالب تعاونی مانند روستا تعاون و حمایت های مالی از قبیل تسهیلات بانکی در قالب تسهیلات اشتغال فراگیر و تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به تعاونی ها می تواند فرصت های شغلی زیادی را در جامعه ایجاد کند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: براساس راهبردهای اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی، آگاهی‌بخشی به تعاونی‌ها در خصوص مسائل بازار و اخذ برند و رعایت استانداردها در دستور کار قرار گرفته است.

عزیزی گفت:تلاش شده تا با برگزاری جلسات هم‌اندیشی و بازدید های برنامه ریزی شده و هدفمند از تعاونی ها توسط مدیران ارشد استانی مساعدت های دولت از جمله اعطای انواع تسهیلات، مشوق های بیمه ای، آموزش های مهارتی در محیط های کسب و کار و امکانات استفاده از ظرفیت های صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون در استان تسهیل گیری شود. 

انتهای پیام/ز

استفاده از ظرفیت های صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.