سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیرت مؤمن اجازه سازش با استکبار را نمی‌دهد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: غیرت مؤمن اجازه سازش با استکبار را نمی‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در نخستین مجمع دبیران شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه غیرت مؤمن اجازه سازش با استکبار را نمی‌دهد اظهار داشت: استکبارستیزی با مصلحت اندیشی و کوتاه آمدن در برابر دشمن سازگار نیست و همخوانی ندارد.

وی افزود: در این برهه زمانی که دشمن با حربه تحریم اقتصادی به جنگ نظام اسلامی آمده است، مسئولین باید برای تقویت روحیه انقلابی، حفظ همبستگی، مردم‌داری و رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: بالا بردن آستانه صبر و تحمل و حفظ اقتدار در برابر تهدیدات، تحریم‌ها و زیاده خواهی استعمارگران، از صفات بارز امت اسلامی است.

نکونام، خدمت صادقانه و بی منت به ملت، پاک دستی و تلاش مضاعف در امور اجرایی را از شاخصه‌ها و ضرورت‌های انقلابی‌گری بیان و اضافه کرد: اگر جایگاه مردم در نظام نادیده گرفته شود، دشمن در جامعه نفوذ خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهترین راهکار مقابله با فساد مالی و اخلاقی در جامعه است افزود: نباید اجازه داد که افراد سودجو و خلافکار سبب ترویج منکرات در جامعه شوند.

نکونام گفت: توجه به امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت ویژه در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

استکبارستیزی مصلحت اندیشی ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.