سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی فر: حضور در شان و با آبرویی در جاکارتا خواهیم داشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: فکر می‌کنم با آمادگی که ورزشکاران ما دارند حضور در شان و با آبرویی در بازی‌های آسیایی داشته باشیم.  

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود سلطانی فر درباره برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران به بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: بله بنا به روالی که در سال های گذشته بوده است یک مراسم بدرقه سمبلیک برگزار می شود چرا که تعدادی از رشته ها اعزامشان به این بازی ها آغاز شده است و برخی هم زودتر می روند تا یکی ، 2 بازی تدارکاتی داشته باشند و از آنجا عازم جاکارتا می شوند. همانطور  که مطلع هستید رشته های فوتبال، والیبال و هندبال  به علت جدول مسابقات زودتر به بازی های آسیایی جاکارتا می روند و فکر کردیم امشب در خدمت ورزشکاران، روسای فدراسیون ها و پیشکسوتان امشب باشیم.

او ادامه داد: از آیت الله سید حسن خمینی هم که همواره حامی ورزشکاران بودند و یک چهره ورزشی محسوب می شوند دعوت کردیم که در این مراسم حضور یابند و با حضور ایشان این مراسم معنویت خاصی پیدا کرد. امیدورام با هماهنگی صورت گرفته و آمادگی رشته های ورزشی بتوانیم در بازی های آسیایی نتایج خوبی بگیریم.  همان طور که تیم ملی فوتبال در جام جهانی خوش درخشید و تیم ملی کشتی در رده های مختلف نتایج خوبی گرفت و والیبال و فوتسال زنان هم به موفقیت هایی دست یافتند. خوشبختانه در 2، 3 ماه گذشته موفقیت های خوبی در رشته های ورزشی مختلف داشتیم و فکر می کردم با آمادگی که ورزشکاران ما دارند حضور در شان و با آبرویی در بازی های آسیایی داشته باشیم. 

سلطانی فر درباره وضعیت رشته های ورزشی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: اکثر رشته های ورزشی تلاش خود را کردند و تدارک خوبی از سوی کمیته ملی المپیک صورت گرفت  دیده شده است. امیدوارم ورزشکاران نتایج خوبی در جاکارتا بگیرند و بلافاصله یک ماه بعد از این بازی ها، رقابت های پارا آسیایی را پیش رو داریم که آن هم در جاکارتا برگزار می شود. به هر حال امیدوار هستیم همانند فوتبال که همه فکر می کردند نتایج خوبی نگیریم یک ملت خواست و بازیکنان تلاش کردند و همه امکانات بسیج شد و نتیجه اش این شد که نتایج خوبی در جام جهانی روسیه گرفتیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره هزینه های تیم ملی برای جام ملتهای آسیا بیان کرد: این مسائل را فدراسیون فوتبال پیگیری می کند و آنها باید جوابگو باشند.


بیشتر بخوانید: صالحی امیری: در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی کسب می کنیم


انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.