سرمربی تیم ملی امید گفت: با انگیزه در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت می کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم اما هدف اول ما نتیجه گیری نیست.

کرانچار: نتیجه گیری هدف اولمان در جاکارتا نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید درباره مراسم بدرقه کاروان ورزشی به بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: با انگیزه در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت می کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم اما هدف اول ما نتیجه گیری نیست. البته می خواهیم برویم آنجا تا به دنبال نتیجه باشم و فکر کنم این تیم می تواند  این نوید را بدهد اگر در همین سطحی که برابر تیم ملی عراق بازی کرد. خوش بینی به ما می دهد اما در فوتبال نمی شود گفت که به چه سطح و رده ای می رسیم اما تلاش می کنیم که نمایش خوبی اجرا کنیم. 

تنها هدفمان راه  یابی به المپیک است 

او درباره تمایل وزیر ورزش و جوانان به حضور تیم ملی امید در المپیک و دیدارش از اردوی تیم ملی امید و حمایتها در راستای المپیکی شدن است، گفت: به نظرم این حمایتها نه فقط از جانب وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بوده است بلکه همه اصحاب رسانه و جامعه فوتبال ایران می خواهیم بعد از 42 سال به رقابتهای المپیک راه یابیم.  امکانات در مسیر المپیکی شده فراهم شد و یک هدف داریم و  آن هم راه یابی به المپیک است. 

تیم های نورافکن و شکاری هنوز چراغ سبز نشان ندادند 

کرانچار درباره مخالفت 2 باشگاه اروپایی برای حضور نورافکن و شکاری در اردوی تیم ملی امید بیان کرد: من فکر کنم به علت اینکه بازی های آسیایی جاکارتا در تاریخ فیفا دی نیست آن باشگاه ها توجه خود را به این موضوع معطوف کردند که تعهد و اجباری ندارند تا بازیکنان را در اختیار تیم ملی امید قرار بدهند اما ما تلاش خود را می کنیم تا این باشگاه ها را متقاعد کنیم تا چرا غ سبز به ما نشان بدهند و در حال حاضر جواب مثبتی از آنها دریافت نکردیم اما باز هم مذاکره می کنیم تا شاید به نحوی بتوانیم آنها را متقاعد به فرستادن بازیکنان تیم ملی امید به بازی های آسیایی کنیم. 

سرمربی تیم ملی امید فضای جامعه را برای حضور تیم ملی امید به بازی های آسیایی مثبت می بیند، گفت: نه مشکل خاصی برای حضو در اردوی اربیل عراق نداشتیم و فقط یک مسئله فنی پروازی رخ داد و ارتباطی به کشور عراق نداشت و ما مشکلی نداشتیم و به خوبی به این کشور رسیدم. ما 7 روز در اردوی اربیل عراق بودیم و 2 بازی تدارکاتی خوبی هم برگزار کردیم و تیم را از لحاظ فنی  ساماندهی کردیم و از این فرصت در چین هم استفاده می کنیم تا تیم باز هم متحد تر از قبل شود. 

کرانچار درباره اینکه به هدف خود در بازی های دوستانه رسیده است، تصریح کرد: بله هر آنچه مدنظر داشتیم انجام دادیم و کمابیش همه بازیکنان فرصت بازی کردن پیدا کردند و  در نهایت  20 بازیکن را انتخاب کنیم تا آنها بار بازی های آسیایی را به دوش بکشند. 


بیشتر بخوانید: مراسم بدرقه کاروان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا + تصاویر


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار