سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استیلی: تیم ملی فوتبال زیر 21 سال در جاکارتا شرکت می کند

مدیر تیم ملی امید گفت: مهمترین تصمیمی که ما گرفتیم و فدراسیون فوتبال هم حمایت کرد این است که با تیم زیر 21 سال خود به بازی های آسیایی جاکارتا می رویم.

 به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید استیلی مدیر تیم ملی امید در مراسم بدرقه کاروان ورزشی به بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: ما همین امروز صبح از اردوی تیم ملی امید در اربیل عراق برگشتیم  و 2 بازی تدارکاتی خوب هم در این اردو برگزار کردیم. همچنین امروز همه ورزشکاران المپیکی در این مراسم حضور یافتند و با وجود اینکه به برخی از بازیکنان خود استراحت دادیم اما همه آنها را نگه داشتیم تا در این مراسم حضور یابند و ورزشکاران دیگر هم مشاهده کنند. امیدوارم همه ورزشکاران در جاکارتا موفق باشند و مدالهای طلا را بتوانند درو کنند. 

با تیم زیر 21 سال خود به بازی های آسیایی جاکارتا می رویم 

استیلی درباره اینکه اردوی اربیل عراق چطور بود و به خواسته های خود در ان اردو رسیدید، گفت: ما یک اردوی خوب در اربیل عراق به مدت یک هفته داشتیم و 2 بازی تدارکاتی در آنجا برگزار کردیم و از این 2 بازی تدارکاتی استفاده خوبی بردیم و تجربه بازیکنانمان افزایش یافت. مهمترین تصمیمی که ما گرفتیم و فدراسیون فوتبال هم حمایت کرد این است که با تیم زیر 21 سال خود به بازی های آسیایی جاکارتا می رویم. البته  تیم ملی عراق با بازیکنان زیر 23 سال خود برابر تیم ملی ما در اردوی اربیل صف آرایی کرد  و بازیکنان بزرگسال هم در ترکیب تیم ملی امید عرق هم بود اما بازیکنان ما خوب بازی کردند و این تصمیم درستی  است که فدراسیون فوتبال گرفته که همه این بازیکنان در المپیک هم حضور داشته باشند و انشاالله در جاکارتا هم بتوانیم بازی های قابل قبولی ارائه بدهیم. 

فقط تیم نساجی مازندران بازیکنش را در اختیار تیم ملی امید قرار نداد 

او درباره اینکه اکثر باشگاه ها بازیکنان خود را به تیم ملی امید ندادند، بیان کرد: اکثر تیم ها به تیم ملی امید بازیکن دادند و فقط نساجی مازندران یک بازیکن را در اختیار ما قرار نداد و تراکتورسازی در لحظه آخر بازیکنان خود را به اردو فرستاد و از جمعه تا یکشنبه که بازی داشتیم و امروز که به تهران بازگشتیم فقط 4 روز است که همه بازیکنان را در اختیار داریم و 2 بازیکن ما جا ماندند و نفرات تراکتورسازی هم به ترکیب اضافه شدند و تیم ما کامل شد. نورافکن و شکاری که در خارج از کشور حضور دارند باشگاه هایشان اجازه ندادند تا در این بازی ها ما را همراهی کنند چرا که این بازی ها در فیفا دی برگزار نمی شود . 

بازی تدارکاتی با تیم ملی چین برگزار می کنیم 

استیلی درباره وضعیت کلی تیم ملی امید گفت:  وضعیت تیم ملی امید روز به روز بهتر می شود و احتیاج به بازی های تدارکاتی داریم تا بازیکنان تجربه بین المللی شان بیشتر شود و بازی ها بین المللی کمک زیادی به تیم ما می کند. در بازی اول خوب بودیم و  بازیکنان در دیدار دوم  بازی متفاوت تری ارائه کردند. یک بازی تدارکاتی هم با تیم ملی چین در کشور چین برگزار می کنیم و از آنجا عازم اندولزی می شویم.

امیدوارم طلسم 40 ساله تیم ملی امید بشکند 

مدیر تیم ملی امید درباره اینکه طلسم 40 ساله تیم ملی امید برای حضور در المپیک می شکند، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و همه دست به دست هم می دهیم تا به این مهم دست یابیم. همچنین جلسه ای امروز با تاج و ساکت داشتیم که آنها حمایت قوی می کنند  تا تیم ملی به المپیک راه یابد.

استیلی با وجود توافقات با ستاد اجرایی بازی های آسیایی که تیم ملی فوتبال باید با بازیکنان زیر 23 سال به این رقابتها برود اما تصمیم دیگری گرفته شد، بیان کرد:  صحبت اولیه که با سلطانی فر و هم صالحی امیری انجام دادیم این بود که ما با بازیکنان زیر 21 سال به بازی های آسیایی برویم و حمایت ها ی لازم را هر 2 مسئول از ما کردند و مسئولان فوتبال به خصوص تاج و ساکت هم از ما پشتیبانی کردند که برنامه آینده داری برای فوتبالیست های ماست که ما چندین سال است که آن راه رفتیم و سعی کردیم راهی برویم که آینده اش برای بازیکنان المپیکی مفید باشد. 


بیشتر بخوانید: مراسم بدرقه کاروان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.