دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: دولت برای اجرای برنامه‌های آماده سازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به فدراسیون کمک کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا ساکت درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا گفت:‌بازیکنان شایسته و باانگیزه‌ای در اردو حضور دارند و برای جاکارتا نفرات زیر ۲۱ سال را انتخاب کردیم تا برای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ که در فروردین آغاز می شود به آمادگی برسند. بهترین و باکیفیت ترین نفرات این رده سنی از سوی کرانچار انتخاب شده اند. هماهنگی خوبی بین فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجود دارد تا آینده فوتبال ما از سوی این بازیکنان تضمین شود.

او درمورد دلیل غیبت امیدنورافکن و رضا شکاری در فهرست نفرات اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: مشکلی که که همیشه وجود دارد این است که رقابت های انتخابی المپیک و بازی های آسیایی در تقویم فیفا نیست و باشگاه ها خود را ملزم نمی بینند که بازیکنانشان را در اختیار تیم امید قرار دهند. به همین دلیل برای در اختیار گرفتن برخی بازیکنان دچار مشکل می شویم.

ساکت درباره درخواست برگزاری ۵ اردو برای آماده سازی تیم ملی در جام ملت های آسیا از سوی کارلوس کی روش اظهار داشت: برای برگزاری اردوهای تیم ملی تمام تلاشمان را انجام می دهیم و امیدواریم دولت بازهم به ما کمک کند تا با قدرت آماده جام ملت‌های آسیا شویم.


بیشتر بخوانید: بختیاری زاده: تیم ملی امید آینده فوتبال ایران است/ در اردوی عراق به اهدافمان رسیدیم


دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اظهارات یکی از بازیکنان راه آهن و متهم کردن تیم نساجی مازندران به پرداخت رشوه تصریح کرد: کمیته اخلاق مرجع اصلی رسیدگی به این موارد است و اظهارات رسانه ای مرجع نیست. کمیته اخلاق در جزئی ترین مسائل هم قدرتمند و قوی عمل کرده و به تمام جزئیات رسیدگی می کند. هر کسی هم ادعایی دارد در کمیته اخلاق آن را پیگیری کند. نباید فضای فوتبال را آلوده جلوه دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات ساکت درباره تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار