سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنوان Call of Duty؛

تریلر جدید نسخه بتا Black Ops 4 منتشر شد

شرکت اکتیویژن در نهایت تریلر جدیدی از عنوان بتای بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید فرنچایز ندای وظیفه " Call of Duty " را بتوان موفق‌ترین و مشهورترین اثر شرکت اکتیویژن Activision خطاب کرد. فرنچایزی که از سال 2003 آغاز شد و نسخه‌های مختلف آن تقریبا بر روی تمامی پلتفرم‌ها از جمله پلی استیشن، ویتا، ایکس باکس و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

حال پس از گذشت 15 سال از عرضه اولین نسخه ندای وظیفه، شاهد معرفی نسخه‌ای بسیار ارتقاء یافته از این فرنچایز هستیم. نسخه ای که Call of Duty: Black Ops 4 نام دارد و به گفته سازندگان خط داستانی نسخه‌های قبلی Black Ops در این عنوان نیز پیگیری شده است.

بازی Black Ops 4 برخلاف نسخه سال گذشته شرکت اکتیویژن از سری بازی‌ها ندای وظیفه به نبرد در آینده می‌پردازد. لازم به ذکر است که عنوان Call of Duty: WWII که سال گذشته منتشر شد به طور مستقیم جنگ جهانی را سوژه داستانی خود کرده بود و نبرد با اسلحه های کلاسیک در آن زمان را روایت می‌کرد.

در همین رابطه به تازگی ویدئوی جدیدی از نسخه بتای Call of Duty: Black Ops 4 با نام Black Out منتشر شده است که صحنه های نبرد عنوان اصلی را به تصویر می‌کشد. در ادامه ویدئوی مورد نظر را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: طلوع جنگاوران شرق؛ معرفی عنوان انحصاری Ghost Of Tsushima


انتهای پیام/

تریلر جدید نسخه بتا Black Ops 4 منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.