سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامسونگ قصد عرضه نسخه جدیدی از سری Galaxy A دارد؟

همزمان با نزدیک شدن به مراسم بزرگ رونمایی سامسونگ در ماه آگوست، بنچمارک جدیدی از سوی شرکت سامسونگ منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ماه دسامبر سال گذشته میلادی شرکت سامسونگ تصمیم گرفت تا نسخه جدیدی از سری Galaxy A را به همراه پرچمداران نسل اس خود معرفی و عرضه کرد. گوشی های نسل جدید گلکسی ای با دو نام Galaxy A8 (2018) و Galaxy A8+ (2018) عرضه شدند.

در حال حاضر شرکت سامسونگ به مراسم رونمایی از گلکسی نوت 9 خود نزدیک می‌شود، مراسمی که برگزاری صحیح و قدرتمند آن برای مسئولان این شرکت بسیار حساس و مهم است. به دلیل اهمیت بسیار زیاد این مراسم، سامسونگ تلاش می‌کند تا محصولات بیشتر و بهتری را به همراه نوت 9 معرفی کند.

در همین رابطه به تازگی تصویری از مشخصات یکی از گوشی‌های سامسونگ در Geekbench منتشر شده است که خبر از عرضه گوشی هوشمند دیگری به همراه نوت 9 را می‌دهد. این گوشی با شماره سریال SM-A750FN بنچمارک شده است و صاحب‌نظران احتمال می‌دهند که مربوط به نسخه‌ای جدید از سری Galaxy A سامسونگ باشد.

بر اساس بنچمارک منتشر شده، گوشی جدید سامسونگ با پردازنده Exynos 7885، حافظه رم 4 گیگابایتی و اندروید نسخه 8 اوریو عرضه خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که آیا گوشی جدید سامسونگ با شماره سریال SM-A750FN، همان Galaxy A9 (2018) خواهد بود یا خیر.

در ادامه تصویری از بنچمارم گوشی هوشمند جدید و نامعلوم شرکت سامسونگ را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: طلوع جنگاوران شرق؛ معرفی عنوان انحصاری Ghost Of Tsushima


انتهای پیام/

احتمال عرضه نسخه جدیدی از سری Galaxy A توسط سامسونگ +تصویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.