سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار قریب‌الوقوع کتابی که جزئیات «زندگی آزاردهنده» در کاخ سفیدِ ترامپ را برملا می‌کند

نویسنده آمریکایی قصد دارد در کتاب خود با عنوان «ترس: ترامپ در کاخ سفید»، جزئیات زندگی در کاخ سفیدِ دونالد ترامپ را فاش کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی نشریه واشنگتن پست نوشت: باب وودوارد، روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی و نویسنده کتاب «نبرد‌های اوباما»، در کتاب جدید خود قصد دارد «زندگی دلخراش و آزاردهنده» در کاخ سفیدِ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را فاش کند.

به نوشته این روزنامه، شرکت انتشاراتی «سیمون و شوستر» اعلام کرد جدیدترین کتاب باب وودوارد را تحت عنوان «ترس: ترامپ در کاخ سفید» در ماه سپتامبر (شهریور- مهر) منتشر خواهد کرد. در بیانیه ناشران در این باره آمده است در این کتاب که نوزدهمین کتاب وودوارد، روزنامه نگار و نویسنده ۷۵ ساله محسوب می‌شود، جزئیات بی‌سابقه‌ای درباره زندگی آزاردهنده در کاخ سفید ترامپ برملا و نحوه تصمیم‌گیری وی در خصوص سیاست‌های عمده مسائل داخلی و خارجی به دقت شرح داده می‌شود.

عنوان کتاب بر اساس اظهارات خود ترامپ انتخاب شده است که وقتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود در مصاحبه با وودوارد و رابرت کاستا، خبرنگار سیاسی واشنگتن پست، در آوریل سال ۲۰۱۶ به زبان آورد. کاستا هنگام مصاحبه از ترامپ پرسید آیا با سخنان باراک اوباما در مصاحبه با مجله آتلانتیک موافق است که گفته بود قدرت واقعی به این معناست که بدون توسل به خشونت بتوانید به آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید.

ترامپ ابتدا ظاهرا به نشانه موافقت با این سخنان گفته بود: خوب فکر می‌کنم واقعیتی در این حرف نهفته است قدرت واقعی از طریق احترام به دست می‌آید.

ولی بعدا جمله‌ای به آن اضافه کرد و گفت: حتی نمی‌خواهم از این کلمه استفاده کنم ولی قدرت واقعی در این کلمه نهفته است: ترس.

جاناتان کارپ، رئیس شرکت انتشاراتی سیمون و شوستر، درباره این کتاب گفت: این اثر ریزبینانه‌ترین کتابی است که درباره یک رئیس جمهور بر مسند قدرت در نخستین سال‌های دولت وی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

انتشار قریب‌الوقوع کتاب «ترس: ترامپ در کاخ سفید»

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.