سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی HSEE بازرسی و ایمنی معادن در سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی

قائم مقام رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در امور معادن و صنایع معدنی گفت: دوره آموزشی ایمنی در معادن و بازرسی معادن (HSEE) برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،پریسا عابدپور قائم مقام رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در امور معادن و صنایع معدنی گفت: جهت جلوگیری از خطرات و اتفاقات در معادن این استان برای آموزش مسئولین فنی این دوره آموزشی  در سازمان صنعت، معدن و تجارت برای مسئولین فنی معادن استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای رعایت اصول ایمنی، فنی و کاهش ضایعات در معادن شرکت مسئولین فنی معادن در این دوره الزامی می باشد.

قائم مقام و مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در امور معادن و صنایع معدنی بیان کرد: دوره آموزشی HSEE ایمنی و بازرسی در معادن راس ساعت 11 صبح روز سه شنبه مورخ 16مرداد97 در سالن اجتماعات ساختمان شهید باکری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی افزود: نظام مدیریت یکپارچه HSEE با ایجاد بسته فرهنگی خلاق و نگرشی نو و سیستماتیک، به تبیین تاثیر متقابل عوامل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی پرداخته و از این طریق نواقصی، مخاطرات بالقوه، حوادث و مشکلات را بطور نظام مند مورد ارزیابی قرار داده و روش های مبتنی بر پیشگیری را ارائه می دهد.

انتهای پیام/ع

دوره آموزشی ایمنی در معادن و بازرسی معادن

برچسب ها: معدن ، دوره آموزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.