سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاضلی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تنها 10 درصد کودکان تهرانی به مهدکودک می‌روند

مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: در حال حاضر از مجموع 223 هزار کودک تهرانی تنها 23 هزار نفر از آن‌ها به مهدکودک می‌روند.

سید محمد رحیم فاضلی نژاد مدیر بهزیستی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 223 هزار کودک در شهر تهران حضور دارند که تنها 23 هزار نفر از آن‌ها در مهدهای کودک پذیرش شده و نگهداری می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آمار فوق تنها 10 درصد کودکان تهرانی به مهدکودک می‌روند و این کودکان در 456 مهدکودک در سطح شهر تهران نگهداری شده و خدمات متنوع آموزشی به آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیر بهزیستی شهر تهران خاطرنشان کرد: به طور میانگین در هر یک از مهدهای کودک شهر تهران، 50 کودک نگهداری می‌شوند و این تعداد مطابق با استاندارد اصول فعالیت مهدهای کودک است.


بیشتر بخوانید: صدور موافقت نامه اصولی به معنای شروع فعالیت مهدهای کودک نیست


فاضلی نژاد همچنین یادآور شد: تعداد کودکان حاضر در برخی از مهدهای کودک شهر تهران هنوز به ظرفیت 50 نفر نرسیده است و امکان پذیرش برای دیگر کودکان در اغلب مهدهای کودک فراهم است.

وی اضافه کرد: به ازای نگهداری هر یک از کودکان باید 3 متر مربع فضای آموزشی و همچنین 2 متر مربع برای فضای بازی آن‌ها در نظر گرفته شود و مدیران سایر مهدهای کودک ملزم به رعایت قوانین فوق هستند.

مدیر بهزیستی شهر تهران در ادامه یادآور شد: همه مهدهای کودک در سطح شهر تهران که از بهزیستی مجوز فعالیت کسب کرده‌اند، به صورت مستمر از طرف کارشناسان و ناظران بهزیستی مورد بازدید قرار می‌گیرند و در صورت مشاهده هر گونه قصور با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، مهدکودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.