سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله نژادپرستانه پلیس آمریکا به یک مرد لاتین‌تبار

دو افسر پلیس در نیواورلئان آمریکا یک مرد لاتین‌تبار را در یک کافه با انگیزه‌های نژادپرستانه به شدت کتک زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی نشریه هیل نوشت، دو افسر پلیس آمریکا یک شهروند لاتین‌تبار را با انگیزه‌های نژادپرستانه به شدت کتک زدند.

دو افسر پلیس در نیواورلئان آمریکا یک مرد لاتین تبار را در یک کافه به شدت کتک زدند و او را "آمریکایی جعلی" خطاب کردند.

رسانه‌های محلی نیواورلئان گزارش داده‌اند که جان گالمن و اسپنسر ساتون در استخدام آزمایشی پلیس بودند و در ماه دسامبر از دانشکده آموزشی فارغ التحصیل شده بودند.

آن‌ها در روز سه شنبه به اتهام حمله به جرج گومز ۳۶ ساله محاکمه شدند. گومز گفت که یکی از این مردان که پیراهن و شلوار نظامی پوشیده بود با او درگیر شده است.

گومز گفت: «او از من پرسید آیا من آمریکایی هستم؟ من به او گفتم بله، و او یک باره همانند دیوانگان به من حمله‌ور شد و گفت، من یک آمریکایی جعلی هستم.»

وی افزود به افسر گفته که در آمریکا متولد شده است، اما قبل از بازگشت به نیواورلئان و خدمت در گارد ملی در هندوراس بزرگ شده است.

این مرد لاتین تبار در ادامه گفت: «آن‌ها به من گفتند من یک شهروند آمریکایی نیستم و من یک آمریکایی جعلی هستم.»

گومز گفت که این دو افسر پلیس سعی کردند تا جلوی رانندگی وی را که می‌خواست به خانه‌اش برگردد بگیرند و او را مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار دادند. او بعد از این حادثه دچار جراحات شدید شد و در بیمارستان بستری شده است.

گومز افزود: «این یک اقدام خشونت‌آمیز بود. این موضوع مرا غافلگیر کرد.»

در این حال برخی مقامات پلیس از اقدام ساتون و گالمن حمایت کرده‌اند و به رسانه‌های محلی گفته اند که این درگیری پس از آنکه افسران به این نتیجه رسیدند که گومز قصد دارد از عصایش به عنوان سلاح ضد آن‌ها استفاده کند، آغاز شد.

گومز می‌گوید از این عصا به علت درد کمرش استفاده می‌کند.

در این حال، مایکل هریسون معاون پلیس نیواورلئان، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تحقیقات به وضوح نشان می‌دهد که افسران ما در این حادثه متجاوز بودند.»

هریسون گفت: «اعضای اداره ما انتظار دارند که با افراد قانونی برخورد کنند و بالاترین استاندارد‌های رفتار حرفه‌ای را داشته باشند.»

انتهای پیام/

نژادپرستی در میان افسران پلیس آمریکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.