دفاتر سناتور‌های دموکرات‌ آمریکایی در ماه اخیر هدف حملاتی اعتراض‌آمیز قرار گرفته‌اند.

ادامه حملات زنجیره‌ای به دفاتر سناتور‌های آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، پلیس ایالت ویرجینیا در آمریکا اعلام کرد در حال تحقیق درباره حمله به دفتر «مارک وارنر» سناتور این ایالت است. به گفته پلیس، شیشه پنجره دفتر این سناتور روز دوشنبه پیش از آغاز به کار این دفتر با یک آجر شکسته شده است.

«راشل کوهن» رئیس روابط عمومی دفتر وارنر در مصاحبه با سی ان ان گفت: «امروز قبل از ساعت ۸ صبح یک نفر یک آجر را به سمت شیشه جلویی دفتر سناتور وارنر پرت کرده است و خوشبختانه در آن ساعت کسی در دفتر نبوده است».

پس از اینکه یک نفر که آجری در دست داشته و در اطراف این دفتر قدم میزد، توجه مردم را جلب کرد، آن‌ها با پلیس محلی تماس گرفته اند.

سی ان ان گزارش داد مظنون احتمالا یک جوان سفید پوست لاغر اندام است. پلیس در حال بررسی ویدئوهای موجود است تا هویت مظنون را شناسایی کند.

هنوز انگیزه مظنون مشخص نیست، اما این حمله چند روز پس از اینکه به مقر کمیته دموکرات‌ها در آلبانی تیراندازی شد اتفاق افتاد. بر اساس گزارش «تایمز یونین»، ۶ تیر به دفتر «جک فلین» رئیس کمیته مذکور شلیک شد. فلین در خصوص این اتفاق گفت: این تیراندازی یک بیانیه است.

یک دفتر حزب جمهوری خواه نیز اوایل ماه جاری در نبراسکا تخریب شد. به گفته پلیس شیشه‌های پنجره‌های این دفتر شکسته شدند و روی پیاده روی جلوی ساختمان نوشته شده بود «آیس را لغو کنید».

«آیس» مخفف عبارت سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا است و وظیفه آن اطمینان از خروج مهاجرانی که از این کشور اخراج می‌شوند، است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار