سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه آموزش به جوانان بر مبنای مقابله با تحریم‌ها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ارائه آموزش به جوانان بر مبنای مقابله با تحریم‌ها از 15 سال به بالا را مورد یادآوری قرار داد و گفت: این رویکرد تا سن بازنشستگی دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: تجهیزات جدید با اعتبار 2 میلیارد تومان خریداری شد تا با نیازهای بازار کار به کارآموزان آموزش بدهیم.

وی ارائه آموزش به جوانان بر مبنای مقابله با تحریم‌ها از 15 سال به بالا را مورد یادآوری قرار داد و گفت: این رویکرد تا سن بازنشستگی دنبال می‌شود.

محمدی از طبقه‌بندی مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: 18 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان کرمانشاه وجود دارد و حرفه‌های زیادی برای آموزش به افراد با توجه به علاقه‌مندی آنان تعریف شده است .

وی افزود : 9 هزار و 300 نفر سال گذشته آموزش‌های مختلفی از فنی و حرفه‌ای فرا گرفتند و این موضوع در پادگان‌ها و زندان‌ها دنبال شده است.

محمدی گفت : در حوزه روستایی حدود 2 هزار و 500 نفر آموزش دیدند که در این حوزه به آموزش زنان نیز بسیار توجه می‌شود.

وی گفت: 500 نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد آموزش دیدند و تجهیزات جدید با اعتبار 2 میلیارد تومان خریداری شد تا با نیازهای بازار کار به کارآموزان آموزش بدهیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

طبقه‌بندی مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.