مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه خواستار توجه جدی به بازنشستگان توسط دستگاه های اجرایی و تکریم هرچه بیشتر این عزیزان شد.

جلیل رحیمی صدر  مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  خواستار توجه جدی به بازنشستگان توسط دستگاههای اجرایی و تکریم هرچه بیشتر این عزیزان و همچنین بهره مند شدن بازنشستگان از خدمات رفاهی و ورزشی دستگاههای اجرایی همچون شاغلین شدند.

 وی به ارائه برخی خدمات به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: برخی خدمات رفاهی به بازنشستگان شامل پرداخت غرامت بیمه عمر و حوادث ،بیمه تکمیلی درمان،برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی با یارانه 770 هزار تومانی صندوق بازنشستگی ، برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای برای بازنشستگان و خانواده های آنها ارائه شده است.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این دیدار   گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا مشکلات بازنشستگان در استان را به حداقل رسانده و دستگاههای اجرایی را نیز موظف به تکریم و توجه جدی به بازنشستگان و بهره مند شدن این عزیزان از کلیه خدمات رفاهی و ورزشی همچون شاغلین نمایند.

بازوند موافقت کرد:  با هماهنگی شهرداری استان زمینی در سطح شهر برای ساخت باشگاه ورزشی در اختیار صندوق بازنشستگی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ز

احداث باشگاه ورزشی برای بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.