سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خنثی شدن توطئه‌های منافقین بواسطه اقامه نماز جمعه

خطیب جمعه کرمان گفت: نماز جمعه در خنثی شدن توطئه‌های گروهک‌ها و منافقین و بسیج مردمی برای دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام محمد صباحی خطیب جمعه کرمان درجمع مردم خداجوی کرمان  با تاکید بر اینکه نماز جمعه کرمان از برترین نماز جمعه‌های کشوری است گفت: نماز جمعه کرمان از حضور مردمی و از نظر امامت جمعه نیز جز بهترین‌ها است.

حجت الاسلام صباحی تصریح کرد: آیت الله صالحی کرمانی در زمان پهلوی در کرمان نماز جمعه می‌خواند، اما پس از آنکه شاه به وی حکم امامت جمعه داد، دیگر هیچ زمانی نماز جمعه را اقامه نکرد.

وی یاد آیت الله حجتی کرمانی را نیز گرامی داشت و ضمن تقدیر از تلاش‌های آیت الله سید یحیی جعفری بیان کرد: نماز جمعه در خنثی شدن توطئه‌های گروهک‌ها و منافقین و بسیج مردمی برای دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشته است.

خطیب جمعه کرمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی، نماز جمعه را احیا کرد و نماز جمعه موجب حیات و دوام این انقلاب تاکنون شده است.

وی با بیان اینکه حضور در اجتماعات یکی از تکالیف دینی است که باید به آن توجه شود اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید.

حجت الاسلام صباحی گفت: وظیفه همه مسلمانان، نشان دادن قدرت اسلام است که در تجمعات به بهترین شکل این قدرت به دنیا نشان داده می‌شود.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.