سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف نام تیرانداز شیرازی از لیست نفرات اعزامی به بازی های آسیایی

تیرانداز شیرازی از لیست نفرات اعزامی به بازی های آسیایی کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فدراسیون تیراندازی لیست نفرات اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا را اعلام کرد و نام وحید گل خندان دارنده مدال برنز تپانچه جهان در سال ۹۵ و دارنده نشان برنز مسابقات کشورهای اسلامی، در این لیست نبود.

گل‌خندان تیرانداز شیرازی درباره حذف نامش از لیست اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: تشخیص مربی این بوده و من هم اعتراضی به این موضوع نداشتم ، به نظر مربیان احترام می‌گذارم چرا که آن ها تصمیم‌گیرنده هستند.

وی در پاسخ به این سوال که دیگر ملی‌پوشان ایران قبل از مسابقات جهانی در آزمون بزرگی همچون بازی‌های آسیایی حضور دارند اما وی این فرصت را ندارد، گفت : مشکلی از این جهت ندارم و می‌توانم آمادگی‌ام را حفظ کنم تا شرایطم مانند ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی باشد.

ملی‌پوش تپانچه کشورمان با بیان اینکه در مسابقات جهانی کره‌جنوبی برای کسب سهمیه حضور خواهد داشت، تصریح کرد: من در حال حاضر در اردو هستم و تمریناتم را پیگیری می‌کنم تا بتوانم در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنم.

وحید گل‌خندان به عنوان یکی از بهترین تیراندازان کشورمان در تپانچه به بازی‌های آسیایی اعزام نخواهد شد اما این ورزشکار در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در کره‌جنوبی حضور خواهد داشت.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی از ۲۷ مرداد به طور رسمی آغاز می‌شود و کاروان ورزشی تیراندازی در تپانچه با ترکیب جواد فروغی و ابراهیم برخورداری در بخش مردان و آمیتیس جعفری، گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان در بخش بانوان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ن

 نام تیرانداز شیرازی از لیست نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی حذف شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.