ملی پوشان تیراندازی شیراز پرچم دار کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا شدند.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  گفت: از سوی کمیته ملی پارالمپیک ساره جوانمردی و سمیرا ارم ملی پوشان شیرازی تیم تیراندازی جانبازان و معلولین، به عنوان دو پرچمدار کاروان ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا معرفی شدند.

وی بیان کرد: قرار است پرچم جمهوری اسلامی ایران در افتتاحیه سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا توسط ساره جوانمردی حمل شود و در مراسم اختتامیه این بازی‌ها نیز این وظیفه را سمیرا ارم بر عهده خواهد داشت.

ساره جوانمردی در دو پارالمپیک لندن ۲۰۱۲ و ریودوژانیرو برزیل ۲۰۱۶، بالاتر از همه رقیبان بر سکوی قهرمانی ایستاد و به تازگی هم موفق شد نخستین سهمیه ایران در بازی‌های پارالمپپیک ۲۰۲۰ توکیو را برای ایران بدست آورد.

سمیرا ارم دیگر تیرانداز پرافتخار فارسی هم در مسابقات تیراندازی قهرمانی معلولان جهان در کره جنوبی، توانست در مرحله‌ی مقدماتی رکورد رشته تپانچه خفیف ۵۰ متر را بشکند.

برای نخستین بار است که کمیته ملی پارالمپیک، دو بانوی پرچمدار را برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های پارآسیایی معرفی می‌کند.

سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی از ۱۴ تا ۲۱ مهرماه در جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

ملی پوشان تیراندازی شیراز پرچم دار کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار