سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان،

نبود برنامه مدون مانع توسعه کردستان شده است

استاندار کردستان گفت: یکی از دلایل عدم توسعه یافتگی این استان در سال‌های گذشته، نبود برنامه ریزی مشخص، مدون، پیشرو و نداشتن یک راهبرد درست از سوی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای انجام امور بوده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی و تبیین ابعاد و ضرورت‌های آمایش سرزمین کردستان اظهار داشت: برای دستیابی به توسعه در استان، اجرای آمایش سرزمینی بسیار ضروری به نظر می‌رسد و همه باید برای تدوین این مهم همگام باشند.

وی خواستار ارائه اطلاعات درست از هر بخش برای تدوین سند سرزمین آمایش استان شد و افزود: سند آمایش سرزمینی به نوعی راهنمای توسعه است و مدیران دستگاه‌ها باید در این راستا همت کرده و برای تدوین و اجرای این سند تلاش کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه این استان در توسعه ملی نقش بسزایی می‌تواند ایفا کند، تاکید کرد: این مهم در صورتی محقق می‌شود که از امکانات بالقوه استان به درستی استفاده شده و آن را بالفعل کرد.

مرادنیا ارائه اطلاعات درست را در تدوین سند آمایش سرزمین مهم اعلام کرد و یادآور شد: تدوین صحیح این سند راهنمایی برای تمام بخش‌ها از جمله بخش خصوصی در جهت انجام سرمایه گذاری است.

وی فضای یاس و ناامیدی در جامعه را ناشی از عملی نشدن وعده‌های مسئولان دانست و اضافه کرد: از آنجایی که اغلب وعده‌ها براساس پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌های نادرست بود، باور مردم به دستگاه‌های اجرایی را کاهش داده است.
 انتهای پیام/م

استان کردستان در توسعه ملی نقش بسزایی می‌تواند ایفا کند

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.