امام جمعه مریوان گفت: اقدام ضدانسانی تروریست‌ها در عملیات تروریستی مریوان مورد قبول اسلام، قرآن و هیچ وجدان بشری نیست.

اقدام ضدانسانی تروریست‌ها در عملیات تروریستی مریوان مورد قبول اسلام نیستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ماموستا مصطفی شیرزادی  با تسلیت شهادت 11 نفر از نیروهای مخلص و مجاهد سپاه در عملیات تروریستی شهرستان مریوان به تمام ملت ایران، مردم کردستان و خانواده‌های داغدار این شهیدان اظهار داشت: حقیقتاً مردم استان کردستان، به‌ویژه شهرستان مریوان و منطقه اورامانات از این حادثه ناراحت و داغدار هستند.

وی با بیان اینکه اسلام مخالف هرگونه کشت‌وکشتار و خون‌ریختن مسلمانان است، گفت: اقدام ضدانسانی تروریست‌ها در عملیات تروریستی مریوان و به شهادت رساندن نیروهای سپاه "محکوم" و خلاف اسلام و قرآن وجدان بشری بود و هیچ فردی آن را نمی‌پذیرد.

امام جمعه مریوان با بیان اینکه ترور افراد ترس و خوف در بین مردم ایجاد می‌کند، تصریح کرد: این اقدامات ضدانسانی تروریست‌ها سبب برهم زدن امنیت و آرامش مردم و مانع توسعه اقتصادی استان می‌شود و اسلام این حرکات را قبول ندارد.

وی با اشاره به فرموده خداوند در قرآن اضافه کرد: هرکسی که به‌ناحق فردی را بکشد، محکوم به عذاب ابدی جهنم است و باید تاوان عمل خود را پس بدهد.

ماموستا شیرزادی افزود: هیچ انسان انصاف‌داری عملیات تروریستی مریوان را قبول نمی‌کند چراکه نیروهای بی‌گناه به شهادت رسیدند و خانواده‌های آنان داغدار و فرزندانشان یتیم شدند.

وی اظهار کرد: با این عملیات کور تروریستی اراده جوانان در پاسداری از نظام و امنیت مصمم‌تر و قوی‌تر می‌شود و یقیناً بدانند که نمی‌توانند روحیه انقلابی مردم کردستان را تضعیف کنند.

امام جمعه مریوان تاکید کرد: باید همه با هم با تقویت وحدت و اتحاد و پشتیبانی از نظام و رهبری، امنیت و آرامش موجود در کشور و استان کردستان را حفظ کنیم و همانند همیشه اجازه ندهیم دشمنان به اهداف پلید و شوم خود برسند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س

توضیحات امام جمعه مریوان در خصوص حملات تروریستی مریوان

برچسب ها: تروریست ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.