سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری جهرمی در همایش مدیران پست بانک:

وزارت ارتباطات هزار میلیارد تومان برای توسعه و گسترش طرح تکاپو اختصاص داده است/ اساسنامه جدید پست بانک در انتظار تصویب در هیئت دولت است

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش سراسری مدیران پست بانک با اشاره به همکاری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دو حوزه برای ایجاد اشتغال گفت: امسال وزارت ارتباطات با همراهی وزارت کار هزار میلیارد تومان از اعتبارات خود را به شرط تامین برای توسعه و گسترش طرح تکاپو اختصاص داده است و بعد از اجرا در هشت استان، مشکلات این ط ح آسیب شناسی خواهد شد.

وی حوزه دوم همکاری با وزارت کار را، حوزه اشتغال روستایی عنوان کرد و افزود: در بحث اشتغال روستایی نیز از دو جنبه با وزارت کار همکاری می کنیم که یکی از محورها حوزه ICT است و دوم پست بانک که به عنوان بانک عامل در این طرح حضور دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: مجموعه امکاناتی که در نظر گرفته ایم بتواند برای رسیدن به اهداف برنامه ششم توسعه ششم کمک کند.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه مادر مشکلات کشور امروز بیکاری و اشتغال است، اظهار کرد: شعب و باجه های پست بانک در سراسر کشور به اندازه نصف کل شعب بانکی سراسر کشور است و در آنها سه و نیم میلیون کارت بانکی برای روستاییان صادر شده و در روز بیش از 20 میلیون تراکنش درحال انجام است.

وزیر جوان کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه کار پست بانک سیاستگذاری و جهت دهی نیست، خطاب به کارکنان پست بانک ایران تصریح کرد: آن چیزی که من از شما انتظار دارم این است که حس کنید کار هر روستایی در واقع کار برادر یا خواهر شماست و اگر به همین یک جمله عمل و اگر فردی به شما مراجعه کرد، تکریمش کنید و کارش را راه بیندازید مطمئن باشید که وظیفه خود را خوب انجام داده اید.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان گلایه هایی که در سفرهای استانی نسبت به نحوه تضمین ها، تعاملات و بروکراسی اداری می شنود، ادامه داد: وقتی هیات دولت تصمیم گرفته، مجلس تصویب کرده، مقام معظم رهبری تنفیذ کرده اند وسیاستگذاری و ابلاغ شده است آنگاه اجرا بر عهده شماست و همین که احساس کنید کار آن روستایی کار شماست، وظیفه خود را به خوبی انجام دادید.

وزیر ارتباطات از در نظر گرفتن تمهیداتی در راستای ارتقای پست بانک به عنوان بانک تخصصی خبر داد و گفت: باتوجه به تکالیف برنامه ششم توسعه، باید اساسنامه جدید پست بانک به تصویب برسد.

وی افزود: هم اکنون منتظر تصویب اساسنامه پست بانک در هیات دولت هستیم و بعد از آن با استناد به قانون، افزایش سرمایه خواهیم داشت تا پست بانک ارتقای وضعیت یابد و بتوانیم خدمات را بهبود دهیم و این خدمات را به هشتاد درصد روستاهای بالای 20 خانوار کشور که تعهد ماست، ارایه کنیم.

بنابه این گزارش، امروز (چهارشنبه) همایش سراسری مدیران پست بانک با حضور وزیر ارتباطات، وزیر کار و معاون روستایی و مناطق محروم رییس جمهور در سالن همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.