سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه‌ قوه به موقع بود/ضرورت مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا

نماینده سابق مجلس گفت: تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه به منظور مقابله با جنگ اقتصادی به موقع و لازم بود.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده سابق مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه‌گانه به منظور ساماندهی مدیریت اقتصادی کشور، اظهار کرد: تشکیل این ستاد به منظور مقابله با جنگ اقتصادی و فشار‌های آمریکا به موقع و بسیار لازم بود.

وی افزود: مطمئن هستم ملت ایران با تجربه ایستادگی ارزشمند خود و عبور از فراز و نشیب‌های گوناگون در طول چهل سال در این جنگ و فشار اقتصادی آمریکا پیروز خواهد شد.

میرتاج الدینی تصریح کرد: در زمانی که کشور و ملت هنوز به قدرت امروز خود دست پیدا نکرده بود، از فشار تحریم‌های شدید آمریکا و غرب خارج شدیم و در حال حاضر نیز از گذشته بسیار قدرتمندتر هستیم.

وی با بیان اینکه این ستاد می‌تواند فرماندهی هدایت و مقابله با تحریم‌ها را بر عهده بگیرد ادامه داد: آمریکا خزانه داری خود را به ستاد جنگ اقتصادی علیه ایران تبدیل کرد و ما نیز باید با تشکیل این ستاد در برابر این اقدامات خصمانه مقابله کنیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشتباه دولت در اعلام نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: اگر در آن زمان این ستاد اقتصادی فعال بود قطعا جلوی این اشتباه را می‌گرفت.

میرتاج‌الدینی همچنین با انتقاد از اختصاص ارز برای واردات کالا‌ها غیرضروری و سفر‌های تفریحی افزود: حال که مسئولان باید تمام انرژی خود را برای جنگ اقتصادی و تحریم‌های آمریکا صرف کنند، به ناچار باید وقت و انرژی خود را صرف کنترل اختصاص ارز دولتی و غیر دولتی به اشخاص و شرکت‌ها بگذارند.

میرتاج الدینی در پایان با بیان لزوم توجه همگان به موضوع اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، خاطرنشان کرد: شکست سیاست‌های خصمانه آمریکا در سطح بین الملل، نگاه به ظرفیت‌های داخلی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
اره واقعا. اگه تشكيل نمي شد الان دلار ٢٠ هزار تومان و سكه ٦ هزار تومان ميشد