سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات سنگ‌های تزئینی به بازارهای خارجی

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: زمینه صادرات سنگ‌های تزئینی به بازارهای خارجی و کشور عراق فراهم است باید از این فرصت برای رونق اقتصادی استان و کشور بهره ببریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه امروز سه‌شنبه در دومین نشست شورای معادن که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه سنگ ترئینی استان کرمانشاه از پتانسیل خوبی برخوردار است، اظهار داشت: می‌توان از این سنگ‌ها در صادرات به بازارهای خارجی به خصوص کشور عراق استفاده کنیم.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به قیمت مناسب این سنگ‌ها در استان افزود: این محصول می‌تواند جایگزینی برای سنگ‌های پرمصرفی همچون کاشی و سرامیک باشد.

سالاری خاطرنشان کرد: زمینه صادرات این سنگ‌ها به بازارهای خارجی و کشور عراق فراهم است باید از این فرصت برای رونق اقتصادی استان و کشور بهره ببریم.

وی بخش عمده تولید معادن استان کرمانشاه  را سنگ لاشه اعلام کرد و گفت: به دلیل رکود ساخت و ساز این محصول در بازار با کاهش تقاضا مواجه شده بود که با آغاز ساخت و سازها در مناطق زلزله زده دوباره این محصول احیاء شده است.

سالاری از ضعف معادن استان در بخش های مختلف سخن گفت و افزود: در این زمینه جهت رفع بسیاری از مشکلات سازمان صنعت و معدن و تجارت برنامه های آموزشی مناسبی باید برگزار کند.

 

انتهای پیام/ز

بخش عمده تولید معادن استان  کرمانشاه  سنگ لاشه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.