سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام 32 تیم تنیس به مسابقات قهرمانی کشور

رییس هیئت تنیس استان کرمان از اعزام 32 تیم تنیس به مسابقات قهرمانی کشور طی سال 96 خبر داد و گفت: از این تعداد 20 تا در رده های سنی مختلف بخش پسران و 12 تا در بخش دختران بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن بهرامی، رییس هیئت تنیس استان کرمان در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان کرمان که با حضور مهرداد علیقارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز و امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، به بیان عملکرد یک ساله ی این هیئت پرداخت و گفت: در سال96 گردش مالی این هیئت 52 میلیون تومان بود که 32 میلیون تومان آن سند خورد و  20 میلیون این هزینه توسط والدین ( به منظور اعزام تیم ها پرداخت شد) و اسپانسرها تأمین شد.

 وی از اعزام 32  تیم به مسابقات قهرمانی کشور طی سال 96 خبر داد و گفت: از این تعداد 20 تا در رده های سنی مختلف بخش پسران و 12 تا در بخش دختران بوده اند.

 بهرامی با اشاره به میزبانی کرمان طی سال 96 در لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه های دختر کشور به مناسبت دهه فجر، افزود: امسال نیز  میزبانی های زیادی تقاضا دادیم که تا الان تنها با یک مورد میزبانی جوانان دختر موافقت شده است.

وی به بیان موفقیت های حاصله در سال 96 پرداخت و کسب مقام سوم لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه های دختر کشور، انتصاب خانم ایرانمنش به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر کشور و کسب مقام سوم مسابقات جهانی اسلواکی توسط تیم وی، انتصاب خانم خیامیان به عنوان مربی در اردوی ملی جشنواره استعدادیابی خردسالان کشور به میزبانی قم، دعوت ستایش طهماسبی به اردوی تیم ملی خردسالان، کسب مقام پنجم تیمی بخش خردسالان،  دعوت خانم سعیدی به اردوی تیم ملی نونهالان را از مهمترین موفقیت های کسب شده توسط این هیئت طی سال 96 برشمرد.

بهرامی به حضور تیم های استان در لیگ های مختلف کشور اشاره و تصریح کرد: حضور تیم بزرگسالان بانوان صنعت مس در لیگ برتر، حضور دو تیم (یکی از هیئت تنیس روی میز استان و یک تیم از بانک رفاه) در لیگ دسته یک بزرگسالان آقایان و حضور تیم دختران در لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر( هیئت کرمان، هیئت بم و جهادنصر، در مجموع سه تیم از استان کرمان) برخی از موفقیت های این استان در زمینه ی حضور در لیگ های مختلف است.

 وی برگزاری دوره ی مربیگری درجه سه آقایان در سیرجان و کرمان، اعزام بانوان و آقایان در کلاس سطح یک بین المللی در تهران ، حضور مدرسان کرمانی در دوره ی ارتقای داوری درجه یک در تهران، برگزاری 5 دوره کلاس مربیگری درجه سه در کرمان طی دو ماه در سال 96 را از جمله کارکردهای این هیئت در بخش آموزشی و کلاس های مربیگری و داوری اعلام کرد.

رییس هیئت تنیس روی میز استان کرمان با اشاره به خرید لوازم و تجهیزات، به کف پوش نامناسب این هیئت اشاره کرد و یادآور شد: این کف پوش طی سال 96 با بیش از 35 میلیون تومان کمک از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان ترمیم و تعویض شد.

بهرامی 8 عدد میز، توپ مسابقات و راکت آموزشی را از دیگر تجهیزات خریداری شده طی سال 96 عنوان کرد.

وی به بیان فعالیت های کمیته همگانی این هیئت طی پارسال پرداخت و گفت: در سال گذشته، بیش از 15 دوره مسابقه در سطح پارک های شهر کرمان برگزار شد که امسال قول میزبانی صد درصدی را در برگزاری مسابقات داده ایم که از جمله ی این رقابت ها می توان به  جام اخلاق احترام به پیشکسوت و جام دوستی و مهرورزی اشاره کرد.

بهرامی برگزاری دو دوره طرح استعدادیابی در کرمان، مسابقات انتخابی و آزاد در شش رده ی سنی را از دیگر اقدامات این هیئت طی سال 96 دانست و افزود: بر این اساس، 62 مورد مسابقات با عناوین مختلف در سطح استان برگزار شده که تقریبا صد درصد آن در سالن کهنوجی شهر کرمان انجام شده است.

انتهای پیام/ب

مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.