سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم ازدواج 80 نفر در شهرستان نهاوند

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت:مراسم ازدواج 80 زوج در آستان مقدس امامزاده شاهزاده محمد و علی(ع) در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام‌ فیض‌الله اسدپور، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند به برگزاری مراسم استقبال از پرچم گنبد امام رضا (ع) در شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود:مراسم استقبال از پرچم گنبد امام رضا(ع) در شهرستان نهاوند در شب میلاد این امام رئوف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از پرچم گنبد امام رضا(ع) در روز سه ‌شنبه 2مرداد ماه ساعت 17 تا 19 در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) شهر نهاوند برگزار می شود، گفت: برگزاری مراسم با اجرای برنامه‌های معنوی و فرهنگی همراه خواهد بود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه این مراسم با همراهی موسسه ترنم باران حضرت رقیه (س)، آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) و بسیج سپاه ناحیه نهاوند برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: طرحی به نام «با اجازه امام رضا(ع) بله» را در این روز برگزار خواهیم کرد.

اسدپور به برگزاری مراسم ازدواج 80 زوج نهاوندی در آستان مقدس امامزاده شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند،اشاره کرد، و گفت:جشن بزرگ ازدواج زوج‌هایی که می‌خواهند زیر سایه امام رضا(ع) زندگی خود را آغاز کنند در روز میلاد امام رضا(ع) برنامه هایی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور پرچم گنبد امام رضا(ع) و خادمان آن حضرت و جاری کردن خطبه عقد بر سر سفره متبرک آن حضرت همراه خواهد بود، افزود: افراد برای ثبت‌نام در این برنامه به دفتر آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) مراجعه کنند یا با شماره تلفن 33222866 و 09185903905 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

مراسم ازدواج 80 نفر در شهرستان نهاوند برگزار می شود

 

برچسب ها: ازدواج ، اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.