سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودداری حجاج مازندرانی از خرید در بازار‌های عربی

امام جمعه موقت ساری گفت:حجاج مازندرانی با توجه به اینکه امسال شعار حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد از کالا‌های بازار‌های عربی خریداری مکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت مرکز مازندران در خطبه‌های این هفته مرکز مازندران با اشاره به آغاز مناسک حج تمتع ،گفت: قرار است امسال از ایران ۸۵ هزار زائر به مکه مشرف شوند که ۳ هزار نفر آن از مازندران عازم مکه مکرمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه این سفر معنوی است، افزود: حاجیان در بازار‌های مکه و مدینه حضور نیابند و این‌ها سفیران جمهوری اسلامی هستند و زرق و برق بازار‌ها آن‌ها را فریب ندهند.

امام جمعه موقت ساری گفت: با توجه به اینکه امسال شعار حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد از کالا‌های بازار‌های عربی خریداری نشوند بلکه در این مدتی که عازم خانه خدا هستند مشغول راز و نیاز باشند.

حجت‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه چندماهی است وضعیت اقتصادی کشور به هم ریخته است و اقلامی که قیمت عادی داشت با گزاف‌گویی رئیس جمهور آمریکا به هم ریخت، افزود: اگر قرار است از این گذرگاه هولناک عبور کنیم مردم و مسؤولان باید به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا دهند.

وی گفت: خواسته ما از رئیس جمهور و کابینه دولت این است به فرامین مقام معظم رهبری گوش دهند و قیمت کالا‌ها را کاهش دهند و ملت توقع دارند دولتمردان حواس خود را جمع کنند.

امام جمعه موقت مرکز مازندران با بیان اینکه وقتی کسی دو تن سکه جمع کرد و یا واردات بی‌رویه خودرو داشته‌ایم مردم منتظر برخورد هستند تا مردم امیدوار باشند، افزود: کشور ما ناخدا دارد و ناخدای آن با خدا است دشمنان بدانند با ایران اسلامی در افتادن کار سختی است.

حجت‌الاسلام قاسمی گفت: دشمنان بدانند ملت ما زیربار حرف زور نمی‌رود و خودجوش بر ضداستکبار شعار می‌دهد.

وی ضمن در پیش بودن ولادت امام رضا (ع) ادامه داد: مومن را مومن نمی‌نامند مگر اینکه سنت خدا، پیغمبر و ائمه هدی در زندگی فردی و اجتماعی وجود داشته باشد.

وی درباره آتش‌سوزی مسجد جامع ساری گفت: شناسنامه ساری مسجد جامع است و تقاضا داریم هرچه سریع‌تر ساخته شود.

امام جمعه موقت مرکز مازندران در پایان درباره مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه گفت: سالانه ۴۰ هزار ارباب رجوع داریم که ۹۰ درصد آن‌ها مشکلات مادی دارند.
انتهای پیام/آ

حجاج مازندرانی در سفر  حج  از کالای ایرانی  حمایت  کنند

برچسب ها: مجلس خبرگان ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.