سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران خبر داد

برپایی نمایشگاه تولیدات مددجویان بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان تهران از برپایی نمایشگاه تولیدات و محصولات مددجویان توانمند شده سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها، محصولات و تولیدات مددجویان سازمان بهزیستی کشور شامگاه (پنجشنبه، 28 تیرماه) با حضور جمعی از مسئولان بهزیستی، در برج میلاد برگزار شد.

مهشید چوبکار معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مدیرکل موسسات غیردولتی بهزیستی استان تهران به تشریح برگزاری جزئیات برگزاری این نمایشگاه پرداخت و اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردها، محصولات و تولیدات مددجویان سازمان بهزیستی کشور از شامگاه امشب بیست و هشتم تیر ماه با مدیریت بهزیستی استان تهران کار خود را آغاز کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از یک صد مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در این نمایشگاه محصولات و تولیدات هنرهای دستی خود را عرضه می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مدیرکل موسسات غیردولتی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: نمایشگاه به منظور فراهم کردن عرضه محصولات تولیدی مددجویان سازمان بهزیستی کشور و به نمایش گذاشتن توانمندی آن‌ها دایر شده است.

چوبکار یادآور شد: مددجویان حاضر در نمایشگاه دستاوردها، محصولات و تولیدات مددجویان سازمان بهزیستی کشور، با دریافت تسهیلات اشتغال زایی از سازمان بهزیستی توانمند شده و اغلب آن‌ها در حال حاضر علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود، فرد دیگری را نیز مشغول به کار کرده و به عبارتی کارآفرین به حساب می‌آیند.

وی همچنین اضافه کرد: انواع هنرهای دستی ارائه شده شامل انواع تولیدات چرمی، قالیچه‌های دستبافت، سفال و سرامیک، زیورآلات دست‌ساز، لباس‌های دوخته شده توسط مددجویان و انواع محصولات خوراکی و غذایی از جمله اقلام ارائه شده در نمایشگاه فوق است.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مدیرکل موسسات غیردولتی بهزیستی استان تهران افزود: مردم پایتخت می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه، از امشب تا یکم مرداد ماه سال جاری و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ به برج میلاد سالن سایت ورزش مراجعه کنند و با حضور در غرفه‌های مختلف باعث دلگرمی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.