سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سایه سکوت گروه‌های مدعی حامی حقوق‌بشر

گروه‌های مقاومت فلسطینی پاسخ تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها را دادند

المنار گزارش داد مقاومت فلسطینی به توهم اشغالگران صهیونیست مبنی بر سکوت در برابر حملات بی‌رحمانه پایان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، گروه‌های مقاومت فلسطینی دیروز با مقابله به مثل و پاسخ به حملات جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به توهم این رژیم مبنی بر اینکه می تواند با توسل به زور جلوی پاسخ مبارزان فلسطینی را بگیرد پایان دادند.

عماد عید، خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی از نوار غزه با اعلام این مطلب گفت: "اسرائیل" به تنش آفرینی نظامی در غزه روی آورده است و جنگنده هایش به بمباران مواضع مقاومت و نیز بمباران اهداف غیرنظامی از جمله یک پارک در میدان کتیبه در غرب غزه ادامه دادند. قربانیان این حملات نیز کودکان بودند.

پدر شهید محمد النمره گفت: «این بچه چه گناهی داشت. او یک بچه بود کجایند جهانیان؟ کجاست وجدانها؟ این بچه چه گناهی داشت؟ نه رزمنده بود و نه کاری کرده بود که باعث ناراحتی اشغالگران باشد افکار عمومی کجایند خدا از آنان انتقام بگیرد.»


بیشتر بخوانید: پیام تهدیدآمیز نتانیاهو علیه مردم غزه


خبرنگار گفت: بمباران‌ها از رفح گرفته تا بیت لاهیا در شمال و همه مناطق نوار غزه ادامه دارد و این تنش آفرینی نظامی و حملات، گسترده ترین حمله از زمان پایان تجاوز نظامی به نوار غزه در سال 2014 میلادی محسوب می شود.

ایمن السحبانی، رئیس بخش اورژانس در بیمارستان الشفاء در غزه گفت: «برخی زخمی ها همچنان در بخش پذیرش و اورژانس در حال درمان هستند و کادر پزشکی در اوج آمادگی برای پذیرش هر تعداد از غیرنظامیان بی دفاع است.»

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به این تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها، به موشک‌باران شهرک‌های صهیونیست نشین ادامه دادند و صدای آژیرهای خطر بیش از 100 بار در طول روز گذشته به صدا درآمد و به توهم اشغالگران مبنی بر اینکه می توانند مقاومت را با توسل به زور مجبور کنند دست از شلیک موشک و فرستادن بالن‌های آتش زا بردارند، پایان داده شد.

فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس گفت: «این پیامی به اشغالگران اسرائیلی است که مقاومت آماده است و می تواند به اشغالگران پیامی قوی بدهد و می تواند موازنه بازدارندگی را برقرار و اشغالگران را مجبور کند دست از تنش آفرینی نظامی و حملات بردارند. بی شک مقاومت به وظیفه ملی اش در قبال ملت فلسطین عمل می کند.»

خبرنگار المنار گفت: با ادامه تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و پاسخ مقاومت، سازمان اطلاعات مصر به تلاش‌هایش برای متوقف کردن عملیات نظامی در مرزهای نوار غزه و جلوگیری از وخیم شدن اوضاع و وقوع یک جنگ تمام عیار ادامه می دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.